“Pizza”

Legg det til.
Peppes Pizza
Vurdert som nr. 59 av 72 Restauranter i Moss
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte pizza. Kom etter 1 1/2 time etter vi hadde klaget. Den var kald, så de varmet den. Når vi fikk den tilbake var den lunket og pizzaen var ikke særlig god

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, hermyjohnsenj

Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Kjempefine lokaler ved denne Peppes. Nytt og pent med masse sittemuligheter i mange forskjellige båser med og uten vindu. God plass til barnestol. Menyen er lik som ellers og maten den samme. God men dyr.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Frode B
Anmeldt 23. desember 2016 via mobile enheter

Opplever alltid god mat her. Men serveringen kunne gjerne vært raskere. Kan ta tid å få maten. Lokalene er hyggelige og det finnes et eget lekeområde for barn her.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, osonder
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

I et godt under halvfullt lokale forventet vi å få pizzaene på langt under de 25 minuttene det tok. Tar tid å parkere på senteret, så et "raskt" stopp for lunsj tok 1.5 timer. Har også lagt seg på et høyt prisnivå, og da er forventningene deretter til kvalitet og service, som var midt på treet. 2 store pizza med sauser, 3 store øl og 3 brus til nesten 1200.-

Dato for besøk: august 2016
Takk, FFlak
Anmeldt 14. november 2015

Beliggende i Rygge storsenter, og burde således vært godt besøkt - noe som imidlertid ikke er tilfelle, i hvert fall på dagtid. Maten er gjennomsnittlig Peppes'k, dvs. preget av tykke bunner og ganske smakløst fyll, så langt fra den italienske varianten man bare kan komme. Pluss for at restauranten har bufet til lunsj (men sjelden mer enn en pizzavariant liggende fremme av gangen. I og for seg meget blidt og hyggelig personell, men dessverre også meget, meget trege, og lite oppmerksomme; to ganger har jeg fått øl i stedet for vin når jeg har bestilt, og den ene gangen ble ølet erstattet med et glass rødvin, selv om jeg hadde bestilt en flaske (av et merke de heller ikke hadde). Så her går det dessverre på halv tolv... Rompuben 300 meter unna er langt å foretrekke...

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, ken u

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!