“Fyller meg som på besøk hos venner”
Anmeldelse av Hos Naboen

Hos Naboen
Vurdert som nr. 13 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 25. juni 2018

Har besøkt Hos Naboen da vært jeg på spasertur til Refsnes naturreservat. Veldig fint mat, rimelig priser, men først og frems snilest kundeservice i hele Moss! Jeg følte meg som på besøk hos venner, ikke i restaurant.

Takk, Lena M

Anmeldt 23. juni 2018

Hyggelig og hjelpsom betjening. Veldig god mat. Ser ut til at innehaveren har en interesse for mat. Enkelt, lokalt klientell, en lokal opplevelse.

Takk, Martin O
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Denne uken har de hatt en hamburgeruke, og vi hadde gleden av å teste to av de mange variantene på menyen!
Kom dere ut folkens, her var det smaker og tilbehør for de aller fleste! Hamburgerne var på 250 og 333 g og da blir alle glade og mette!

1  Takk, abpeder
Anmeldt 8. februar 2018

Dette er min tredje anmeldelse av "Naboen". Startet med en treer, fulgte opp med en firer, og ender nå opp med en klar femmer. Her har ting gått seg til! Rettene er smakfulle, og man satser på god, gammeldags norsk mat (flesk og duppe, supper av ulik karakter, salt kjøtt osv), samtidig som også de utenlandsinspirerte rettene (gulash osv) er meget gode.

En favoritt uansett hvor jeg kommer, er ost- og spekefat, og også dette har vært en tripp, trapp, tresko-reise: Fra det middelmådige, til det gode, og nå til det svært gode og rikelige.

Det er ikke en tilfeldig karakter jeg gir her, for jeg har kommet tilbake stadig oftere, og saken er at kvaliteten er JEVNT høy, maten er ikke god en dag, vond den neste, men i alle tilfeller svært god. Og her får man rause porsjoner. En meget klar femmer fra denne gjesten.

1  Takk, ken u
Anmeldt 7. februar 2018

Veldig bra mat her, som kan nyes både ute og inne. Rikelige porsjoner og god mat. Ligger langs veien, men likevel hyggelig i sola.

Takk, Jørgen H

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!