“Beste Blåskjell”
Anmeldelse av Hos Naboen

Hos Naboen
Vurdert som nr. 8 av 71 Restauranter i Moss
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hos Naboen på Jeløy i Moss er et koselig og ujålete spisested som serverer en herlig variant av Moules-frites med tomat. Hyggelig atmosfære med smilende personale.

1  Takk, annetteh122

Anmeldt 28. april 2020

Vi spiste lasagne, og den smakte godt! Porsjonene var generøse. Vi satt inne, men de fleste andre gjester satt på terrassen ute. Veldig hyggelig betjening! Man bestiller maten ved disken, men i alle fall varme retter blir servert ved bordet. Vi har vært her tidligere og kommer helt sikkert tilbake!

Dato for besøk: april 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 26. april 2019

Her tilbys god mat og drikke av hyggelig vertskap. Du kan sitte ute eller inne, Stor terrasse som fungerer best når været er på sitt beste.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Åge S
Anmeldt 6. oktober 2018

Hos naboen er et hyggelig sted med godt utvalg og mat av god kvalitet. Uteplassen er særdeles behagelig til tross for veien.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, victoriachorne
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Koselige lokaler og hyggelig betjening. Her får du servert gode norske middagsretter. Vi var 2 som bestilte hamburger, men den var dessverre helt tørr-stekt

Takk, osonder

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!