“Veldig bra sted!”
Anmeldelse av Hos Naboen

Hos Naboen
Vurdert som nr. 7 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 14. august 2021

Fint både inne og ute! Rent og velstelt! Helt topp service og fantastisk god mat! Menyen er fin for hele familien med voksne og barn!

Takk, gunningerf2021

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig bydels-restaurant og -pub. Ekstra pluss for god «hjemmelagd» mat. Veldig hyggelig personale

Takk, terjedeng
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra, fornuftige priser. Anbefales selv om lokalene er enkle. Skryt til kjøkken og personalet. Ligger midt på koselige Jeløya.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 643reidarm
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hos Naboen på Jeløy i Moss er et koselig og ujålete spisested som serverer en herlig variant av Moules-frites med tomat. Hyggelig atmosfære med smilende personale.

1  Takk, annetteh122
Anmeldt 28. april 2020

Vi spiste lasagne, og den smakte godt! Porsjonene var generøse. Vi satt inne, men de fleste andre gjester satt på terrassen ute. Veldig hyggelig betjening! Man bestiller maten ved disken, men i alle fall varme retter blir servert ved bordet. Vi har vært her tidligere og kommer helt sikkert tilbake!

Dato for besøk: april 2020
Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!