“God torskemiddag”
Anmeldelse av Coop Obs! Kafé

Coop Obs! Kafé
Vurdert som nr. 58 av 67 Restauranter i Moss
Anmeldt 13. desember 2018

For noen dager siden fant jeg ut at jeg hadde veldig lyst på torsk, jeg tenkte at Obs kafeèn sikkert hadde det og det stemte. Jeg fikk to fine stykker torskeloins, kokt gulrot, potet, bacon, smeltet smør og hvit saus. Dette smakte helt fortreffelig.

Takk, reidun136

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Her er det flatt!
Virker som de ansatte ikke liker å jobbe her, ikke liker å lage mat og ikke liker kundene de får. Mat uten smak og poteter som ikke var kokt. Et lite pluss for bra porsjoner til rimelig pris.

Dato for besøk: august 2018
Takk, FFlak
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger og maten varierer veldig. Noen retter smaker godt mens andre er lagd fullstendig uten følelse og smak. Medisterkakene er noe av det værre jeg har smakt. Stedet er relativt populært og spesielt mange eldre samles her.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, thomasl27
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Obs kafé serverer helt grei hverdagsmat, hverken mer eller mindre.
Billig middag som metter.
99 kr for dagens middag inkl. Kaffe.
Kvaliteten varierer litt, ikke alltid potetene er skikkelig kokt.
Litt mer innsats og matglede fra de på kjøkkenet, hadde gjort seg. Og en fløteskvett og litt krydder i ferdigsaus, hadde gjort underverker.

Men, jeg kommer trofast tilbake.
Gang etter gang.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Stein S
Anmeldt 21. januar 2016

Et av de bedre alternativene på storsenteret. Varm mat, rimelig dagens, gode fiskeretter. Rimelig. Litt kantinepregede omgivelser. Populært "stamsted" for kaffetørste på dagtid. Og en grei plass for å vente på kjæresten når hun shopper...

Dato for besøk: november 2015
Takk, ken u

Reisende som så på Coop Obs! Kafé, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Coop Obs! Kafé? Del dine erfaringer!