“Jubileumsmiddag ”
Anmeldelse av Restaurant Ro

Restaurant Ro
Vurdert som nr. 5 av 67 Restauranter i Moss
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte Restaurant Ro for feiring av jubileum med jobben. Alle 12 i selskapet var svært fornøyde med treretters-menyene sine, og servicen var upåklagelig. To i selskapet har matallergi og en er vegetarianer. Det ble servert veldig gode alternativer til disse. Vi kommer garantert tilbake!

2  Takk, ninawehn

Anmeldt 19. oktober 2018

Veldig koselig og lunt sted. Hyggelige og smilende servitører, som gjør en super jobb. Maten er spennende og smakfull. Er helt klart verdt å ta turen dit

2  Takk, Veslami
Anmeldt 8. august 2018

Et trivelig og delikat spisested.. God og spennende retter. Lun atmosfære .Hyggelig servering. Muligheter for å leie en liten sal/ rom til privat selskap. Meget bra Toalettanlegg.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Greta O
Anmeldt 2. august 2018

Nydelig mat, bra service og nye pene lokale. Synes det var helt topp når eg var der. Pizza og burger håller høg klass.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 270olan
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj. Fin meny, fresh, smakfull mat, hyggelig betjening. Stedet kan absolutt anbefales for ulike anledninger. Vi satt ute, men innendørs så det også veldig bra ut.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Eirikohl1

Reisende som så på Restaurant Ro, så også på

Har du vært i Restaurant Ro? Del dine erfaringer!