“3-retters”
Anmeldelse av Restaurant Ro

Restaurant Ro
Vurdert som nr. 6 av 72 Restauranter i Moss
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, utsøkt service! Takk for en god opplevelse, til tross for at vi var mange, blant en ganske fullsatt restaurant.

Takk, froydiskjohansen

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Var ute på date med frøkna.bestillte hver våres pizza noen øl og brus.pizzaene var friske og gode.lenge siden vi har spist så god pizza..hyggelige folk og betjening og koselig atmosfære.ble en super date :)

1  Takk, Tuttu542
Anmeldt 21. januar 2019

Har besøkt Restaurant Ro både med venner, i jobbsammenheng og med familien flere ganger. Har hatt svært gode opplevelser av både mat og service hver gang. Har cøliaki selv, og dette har aldri vært noe problem. En kollega som er vegetarianer var også svært fornøyd med maten da arbeidsplassen feiret et jubileum på Ro. I dette selskapet var vi 15 personer, hvorav 3 med ulike matintoleranser. Alle ble godt ivaretatt, og fikk gode alternativer til maten vi ikke kunne spise. Vinene vi har fått anbefalt har alltid vært gode og godt tilpasset maten. Delikate lokaler som skaper stemning for alle anledninger. Anbefales!

2  Takk, ninawehn
Anmeldt 21. januar 2019

Vil bare anbefale denne restauranten. Vi bestilte lørdagslunsj, burgere. Disse var utrolig saftig og gode, og noe av det beste jeg har smakt. Chipsen crispy og fin. Kelnere svinset rundt bordet og lot oss ikke være i fred :-) Veldig hyggelig og blid personale, supergod mat og god service. Kan anbefales på det varmeste. Vi er oftere enn noen gang ute og spiser, takket være Ro. Utrolig flotte lokaler og stemningsfullt sted. Dette er byens beste og eneste Restaurant, uten tvil!! Hilsen 4 fornøyde gjester!

Takk, asgardstrand
Anmeldt 11. januar 2019

Som Soninger er vi godt vant med god mat og god service på våre mange utmerkede restauranter. Flere av disse er imidlertid stengt i januar og etter en nøye vurdering av tilbudene i Moss valgte vi å teste ut middagsalternativet hos Restaurant Ro. Et hyggelig sted hvor vi tidligere har fortært flere gode lunsjer. Bordbestillingen gikk greit og vi fikk som avtalt bord rett ved peisen - men hvorfor var det dekket til 4 når bestillingen kun var til 2? Og hvorfor ble ikke unødvendige glass og bestikk fjernet? Pirk, ja, men likevel irriterende for oss som er godt vant. Vi bestilte hver vår tre-retters og valgte å overse restaurantens noe underlige anbefaling om at alle ved et bord burde bestille den samme menyen. Forrettene kom raskt og var utmerkede (chevresalat og laks carpaccio, begge gode femmere) - men stedets gode focaccia glimret med sitt fravær i likhet med vann til vinen. Etter henstilling kom det raskt brød på bordet fulgt av en litt for syrlig aioli. Til hovedrett valgte vi begge ovnsbakt torsk med parmaskinke. Fisken var god, men tilbehøret dro ned totalinntrykket. Croquette potetene hadde for mye egensmak og kunne med fordel vært erstattet med potetpuré, og heller ikke cherrytomatene matchet retten som forventet. Likevel en grei firer. Vinutvalget på glass så tilforlatelig ut, men ved forespørsel fikk vi beskjed om at de kun hadde et rødt alternativ. Kanskje den eneste flasken som var åpnet denne dagen?
Som avslutning valgte vi crème brulee og tiramisu - begge smakte som forventet av en norsk restaurant i denne prisklassen, mao terningkast 4. Etter at vi hadde bedt om regningen gikk det 15 minutter, vi purret og den kom da raskt. Vi anbefaler Restaurant Ro som et godt lunsjsted. Skal dere nyte en god middag med utmerket service anbefales det heller å gjøre som en av eierne uttalte til Moss Avis; reis til Son

Takk, Knerten2

Reisende som så på Restaurant Ro, så også på

Har du vært i Restaurant Ro? Del dine erfaringer!