“Hyggelig besøk”
Anmeldelse av Restaurant Ro

Restaurant Ro
Vurdert som nr. 6 av 72 Restauranter i Moss
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Fin restaurant med koselig atmosfære. Ønsker å takke for en god opplevelse og velduftende god mat. Vi kommer definitivt tilbake!

1  Takk, Birgitte209

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, utsøkt service! Takk for en god opplevelse, til tross for at vi var mange, blant en ganske fullsatt restaurant.

Takk, froydiskjohansen
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Var ute på date med frøkna.bestillte hver våres pizza noen øl og brus.pizzaene var friske og gode.lenge siden vi har spist så god pizza..hyggelige folk og betjening og koselig atmosfære.ble en super date :)

1  Takk, Tuttu542
Anmeldt 21. januar 2019

Har besøkt Restaurant Ro både med venner, i jobbsammenheng og med familien flere ganger. Har hatt svært gode opplevelser av både mat og service hver gang. Har cøliaki selv, og dette har aldri vært noe problem. En kollega som er vegetarianer var også svært fornøyd med maten da arbeidsplassen feiret et jubileum på Ro. I dette selskapet var vi 15 personer, hvorav 3 med ulike matintoleranser. Alle ble godt ivaretatt, og fikk gode alternativer til maten vi ikke kunne spise. Vinene vi har fått anbefalt har alltid vært gode og godt tilpasset maten. Delikate lokaler som skaper stemning for alle anledninger. Anbefales!

2  Takk, ninawehn
Anmeldt 21. januar 2019

Vil bare anbefale denne restauranten. Vi bestilte lørdagslunsj, burgere. Disse var utrolig saftig og gode, og noe av det beste jeg har smakt. Chipsen crispy og fin. Kelnere svinset rundt bordet og lot oss ikke være i fred :-) Veldig hyggelig og blid personale, supergod mat og god service. Kan anbefales på det varmeste. Vi er oftere enn noen gang ute og spiser, takket være Ro. Utrolig flotte lokaler og stemningsfullt sted. Dette er byens beste og eneste Restaurant, uten tvil!! Hilsen 4 fornøyde gjester!

Takk, asgardstrand

Reisende som så på Restaurant Ro, så også på

Har du vært i Restaurant Ro? Del dine erfaringer!