“Brylupps feiring”
Anmeldelse av Restaurant Ro

Restaurant Ro
Vurdert som nr. 5 av 67 Restauranter i Moss
Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde verdens beste bryllupdsfeiring på Restaurant Ro.Veldig bra mat og super service :) Veldig fint på terassen men også inne :)

Takk, tryn0tt

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Moderne og stilrent sted med mat av høy kvalitet. Hjelpsomme og hyggelig betjening. Hadde en smakfull Ceviche til forrett og en Skagen Toast til mellomrett.

Madammen hadde en salat med parmaskinke og sitrongress til forrett og en okse ytrefilet til hovedrett.

Rosinen i pølsa var desserten. En bringebær pannacotta som smakte veldig friskt og godt.

Kan absolutt anbefale restauranten.

Takk, chjahr
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

To par på en bursdagsmiddag. Lett å booke bord på facebook. Veldig hyggelig personell og nydelig mat. Vi hadde forrett, capresesalat og foccacia med aioli anbefales! Ytrefilet var riktig stekt til medium og kjempegod! Pizza sprø og smakfull. Innbakt pizza var saftig med godt fyll. Dessert var ikke for søt. God avslutning. Meget god vin!! Kald og fresh øl. Litt synd at servitøren "glemte oss" litt etter hovedretten. De kunne solgt oss mye mer drikke om de hadde kommet oftere til bordet. Det gikk desverre så lang tid at vi måtte gå inn i restauranten og spørre om vi snart kunne få regningen. Dermed dro vi til et annet sted for å avslutte kvelden. Veldig synd at servitøren sto i kassa og mistet fokuset på gjestene sine. Bortsett fra dette er lokasjon, renhold, utvalg og kvalitet veldig bra! Koselig uteservering.

Takk, keth83
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mat til alle pris klass. Flott servitør Nuri som ga fantastisk service. Modern lokal. Anbefalles til alle. Besøket vill gjentas.

Takk, TAMOSS8
Anmeldt 7. juli 2020

Rask bestilling av mat og god oppfølging av flott servitør. Herlig mat og nydelig vin. Det er flott på uteserveringen også. Pizzaen var supergod. Anbefaler på det sterkeste.

Takk, Alice1580

Reisende som så på Restaurant Ro, så også på

Har du vært i Restaurant Ro? Del dine erfaringer!