“Veldig bra”
Anmeldelse av Restaurant Ro

Restaurant Ro
Vurdert som nr. 5 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 6. august 2021

God mat og gode porsjoner. Fint utvalg av mat og et koselig og hyggelig sted.
Bra service fra Nuri som alltid.

Takk, Stinemik94

Anmeldt 9. juni 2021

Veldig god mat og bra service! Kommer definitivt tilbake:) likte godt å sitte ute på kvelden når sola går ned!

Takk, Sarahrudshagen
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Feiret bursdag med venner. Hyggelig servitør og bra mat pg drikke. Det bar et stort skilt på uteterrassen som informerte om at hunder ikke var tillatt. Da må vi dessverre finne oss andre restauranter i Moss. Takk for oss!

Dato for besøk: april 2021
4  Takk, TorernL
Anmeldt 16. november 2020 via mobile enheter

Spiste dåhjort i helgen og det var så godt.
Mørt saftig kjøtt med deilig tilbehør.
God service og vi følte oss trygge på deres Corona tilpasninger.

Dato for besøk: november 2020
Takk, martinfJ2579ET
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Bursdagsfeiring. Jeg har feiret min bursdag med gode venninner på restaurant Ro. Vi fikk ypperlig service, nydelig mat og vin. Ros chambre separee passet vår gruppe perfekt, og gjorde kvelden og min feiring strålende. Hjertelig takk !

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 115hegej

Reisende som så på Restaurant Ro, så også på

Har du vært i Restaurant Ro? Del dine erfaringer!