“Middagskonsept til 100 kr ved brygga i Tbg! ”
Anmeldelse av Tollboden Spiseri

Tollboden Spiseri
Vurdert som nr. 23 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Tollboden har som konsept at de serverer en tradisjonell rett til 100 kr. De har flere retter foruten dagens(ukens) rett. Vi hadde fiskesuppe til 100 kr, og den smakte helt fortreffelig. Beliggenhet og uteservering ved brygga i Tbg bidrar til en ekstra hyggelig atmosfære Anbefales

Takk, F5641PYmonicab

Anmeldt 2. juni 2020

Tollboden Spiseri ligger på bryggen i Tønsberg. Byens gamle tollbod som i dag inneholder et sjøfartsmuseum, selskapslokaler og et spiseri. Uteservering under markise, fantastisk utsikt over byens kanal og brygge. Jeg valgte et karbonadesmørbrød og en cola light. Det var ingen karbonade som lå på brødskiven, men en kjøttkake av farse med løk. Faglig sett til stryk. Jeg er sikker på at stedet kan servere annet og bedre mat, men det får jeg teste efterhvert.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 10. mars 2020

Her serverer de veldig bra bondekost. Ikke noe dilldall men god mat. Anbefales sterkt. God servise og rask servering

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Gunnar F
Anmeldt 17. februar 2020

Lite med koselig. Her fikk vi kjempegod middag ( flesk og duppe) til bar 100 kr. På en lørdag . Det var skikkelig godt. Meget hyggelig kelner som gjorde jobben sin!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 51NAF
Anmeldt 11. desember 2019

Kalkunfilet på menyen. Kr 100kr middag. Maten kom fort, hyggelig personal og et uformelt sted å spise. Kalkunen kom nok ikke fra en stor kalkun men mulig et ferdigkjøpt kalkunbryst kjøpt i butikk. Allikevel. God og enkel mat og enkel servering og bra service. Øl til maten kr 67. Kan gjerne anbefales etter jobb. Godt for oss late. Et populært sted. Om sommeren er det uteservering

Dato for besøk: desember 2019
Takk, torunnl716

Reisende som så på Tollboden Spiseri, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Tollboden Spiseri? Del dine erfaringer!