“Middag”
Anmeldelse av Tollboden Spiseri

Tollboden Spiseri
Vurdert som nr. 17 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 25. juli 2021

Fantastisk god mat, hyggelige ansatte som tok oss imot. Vi satt inne og satt stor pris på at ansatt kom og fortalte at det var ledig plass ute i solnedgangen. ☀️ oppfordrer andre å dra hit!

Takk, louisesO8853HK

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat
Vi spiste flesk og duppe å det var skikkelig godtRikelig porsjon var det også Servicen var det heller ikke noe å klage på
Kan absolutt anbefales

Takk, Hillevi M
Anmeldt 19. juli 2021

Koselig sted litt tilbaketrukket fra brygga som serverer enkle, delikate og smakfulle retter til overkommelige priser. Hyggelig, smilende og serviceinnstilt personale som gjør sitt beste for at gjestene skal trives. Har spist her flere ganger og skal tilbake. Anbefales.

Takk, _yvindv2015
Anmeldt 13. juli 2021

Under vårt besøk i Tønsberg i sommer inntok vi et herlig middagsmåltid her. Meget god mat til veldig greie priser, og et vennlig og serviceinnstilt personale. Ved vårt neste besøk i Tønsberg vil nok middagen igjen bli inntatt her.

Takk, 480gunnarm
Anmeldt 19. mai 2021

Godt utvalg på menyen med dagens middagsrett for kr 100,-
Fantastisk personale, imøtekommende og serviceinnstilt. Delikat kjøkken og fredelig spiseplass med et varmt og maritimt uttrykk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, AnnKristinF2

Reisende som så på Tollboden Spiseri, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Tollboden Spiseri? Del dine erfaringer!