“Sulten.”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 6 av 91 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: La Pergola åpnet dørene Januar 2016 med en sjarmerende beliggenhet på Tønsberg brygge. Vår restaurant er kjent for tynn steinovnsbakt pizza, pasta og antipasti basert på ekte italienske råvarer. Et godt utvalg av grillretter for enhver smak. Menyen, personalets serviceinnstilling samt hyggelig og varme lokaler, skaper en lun og unik atmosfære. Fantastisk uteservering med utsikt over det yrende båt- og folkelivet på brygga. La Pergola byr på de beste smakene fra Italia med uformell, lun og italiensk stemning.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

På besøk i Tønsberg for første gang, og spaserte forbi La Pergola på min oppdagelsestur langs sjøkanten. Bestemte oss for å spise middag der pga tiltalende meny og sted. Stor pågang når vi kom tilbake, men ifølge hovmester, 10 minutter så skulle han ha fikset bord til oss. Etter 7 var vi ved bordet. Tiltross for fullt ute og inne, gikk bestillingen kjappt og drikkevarene kom raskt på bordet. Ble fortalt at ventetiden kunne være litt lang grunna fullt hus, men har spist på tommere plasser med lengre ventetid. Den tida det tok var verdt all venting. Bestillte hjortefilet og rekna med å få 1 skive filet og litt grønnsaker. Skam meg for tanken!! Maten kom og eg vart imponert over mengda kjøtt. Det såg nydeligt ut og smakte enda bedre. Ett fantastisk måltid som virkelig anbefales. Servicen var upåklagelig og jeg kunne ikke hatt en bedre kveld. Hit skal jeg tilbake!

1  Takk, Finnkokk

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat og effektiv servering. Spiste lunsj her to dager på rad og det er vel et godt tegn

Takk, KristinLT
Anmeldt 5. juli 2020

Takk for et nydelig måltid. Bestilte hjort og kjøttet var mørt og perfekt stekt. Meget hyggelig betjening og vi ble servert av innehaveren av resturranten,som gjorde kvelden perfekt. At dere gjorde stas på min søster og svoger sin bryllupsdag var en stor overraskelse på oss fire:)

Takk, 106espenw
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Restauranten er hyggelig og populær, det er ofte nødvendig å bestille bord. Ved lunsjtid (ca kl 11-16) har de ofte en prisgunstig lunsjmeny. Menyen er da omtrent som kveldsmenyen, men med mindre porsjoner og lavere pris. Salater er rause, men klassiske «hovedretter» er ikke så store til lunsj, og ikke alle vil bli mette av en slik. Gode desserter, sjokoladefondanten er akkurat så rennende som den skal være. Her er det mange andre som bommer, og gir deg en muffins, så La Pergola er stedet om du liker ordentlig fondant. Vi var et selskap med flere på reservert bord, og fikk god service fra bestilling til betaling. Et favorittsted.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Alfaliz
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Her blir vi alltid mottatt med et smil og en god dose varme og vennlighet. Utrolig koselige lokaler. De ansatte er der for oss, slik at måltidet og tiden vi tilbringer der blir en fryd. Maten har alltid fått terning kast 6 ❤️ sommer som vinter.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Johansen1967

Reisende som så på La Pergola, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!