“God mat og hyggelig velkomst.”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 6 av 92 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: La Pergola åpnet dørene Januar 2016 med en sjarmerende beliggenhet på Tønsberg brygge. Vår restaurant er kjent for tynn steinovnsbakt pizza, pasta og antipasti basert på ekte italienske råvarer. Et godt utvalg av grillretter for enhver smak. Menyen, personalets serviceinnstilling samt hyggelig og varme lokaler, skaper en lun og unik atmosfære. Fantastisk uteservering med utsikt over det yrende båt- og folkelivet på brygga. La Pergola byr på de beste smakene fra Italia med uformell, lun og italiensk stemning.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av en servitør som godt visste hva restauranten serverte og kom med gode anbefalinger. Maten smakte fortreffelig. Stedet anbefales på det varmeste.

Takk, 138kathrinee

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste lunch tidlig på dagen, og fikk da velge dagens lunch til kr 125. Fikk da servert biff med tilbehør. Velsmakende og passelig porsjon! Selv om det var kø utenfor, var det ikke overfylt, og det var nok servitører, som holdt orden på bestillinger og serverte innen rimelig tid. Ingenting å utsette på dette besøket!

Takk, ChrOslo
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ganske god mat, men 179 for litt avokado en liten skive serrano på et ristet brød er kanskje Norges dyreste brødskive. 1 times ventetid på mat uten beklagelser eller avslag i prisen er ganske drøyt

1  Takk, 873olel
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Etter å trålet brygga med elendig personale , service og mat - åpenbarte det seg en nydelig opplevelse på Pergola med et fantastisk personale, topp service og himmelsk god mat!!! Opplevelsen av et sammensveiset og imøtekommende team som leverte 100% på alt!! Anbefales for matelskere og alle som setter pris på gode smaker og fantastisk service. Takk Pergola - best team in town

Takk, AnneB1778
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

På besøk i Tønsberg for første gang, og spaserte forbi La Pergola på min oppdagelsestur langs sjøkanten. Bestemte oss for å spise middag der pga tiltalende meny og sted. Stor pågang når vi kom tilbake, men ifølge hovmester, 10 minutter så skulle han ha fikset bord til oss. Etter 7 var vi ved bordet. Tiltross for fullt ute og inne, gikk bestillingen kjappt og drikkevarene kom raskt på bordet. Ble fortalt at ventetiden kunne være litt lang grunna fullt hus, men har spist på tommere plasser med lengre ventetid. Den tida det tok var verdt all venting. Bestillte hjortefilet og rekna med å få 1 skive filet og litt grønnsaker. Skam meg for tanken!! Maten kom og eg vart imponert over mengda kjøtt. Det såg nydeligt ut og smakte enda bedre. Ett fantastisk måltid som virkelig anbefales. Servicen var upåklagelig og jeg kunne ikke hatt en bedre kveld. Hit skal jeg tilbake!

1  Takk, Finnkokk

Reisende som så på La Pergola, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!