“God pasta ”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 6 av 90 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: La Pergola åpnet dørene Januar 2016 med en sjarmerende beliggenhet på Tønsberg brygge. Vår restaurant er kjent for tynn steinovnsbakt pizza, pasta og antipasti basert på ekte italienske råvarer. Et godt utvalg av grillretter for enhver smak. Menyen, personalets serviceinnstilling samt hyggelig og varme lokaler, skaper en lun og unik atmosfære. Fantastisk uteservering med utsikt over det yrende båt- og folkelivet på brygga. La Pergola byr på de beste smakene fra Italia med uformell, lun og italiensk stemning.
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte pasta med biff og pasta med kyllingfilet. Det var litt lang ventetid, men når maten ankom var vi enige om at de var begge svært gode og verdt å vente på. Min kone klarte ikke spise hele pastaen med kylling, men jeg var heldigvis sulten og dermed fikk jeg smake på den også. Vi skulle ønske vi kunne klare å lage like god mat hjemme, men det er jo også bra at man kan få slike smaksopplevelser når man først går ut på restaurant.

Takk, 989magnuse

Anmeldt 15. august 2020

Dårlig etterligning av italiensk mat, små porsjoner og ikke noe «eksklusivt» over hverken mat, service eller lokaler. 850 kr for noe man enkelt kunne slengt sammen selv gjorde at besøket ikke ble som forventet.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, lisaoliver2016
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

God mat. God service! Spiste her 2 dager og prøvde både blåskjell og pizza. Pizzaen var OK, men ikke som i Italia Blåskjellene hadde en spennende vri. Noe dyrt.

Anbefaler stedet på generelt grunnlag. Topp sted for familien på Brygga i Tønsberg.

1  Takk, 439knuth
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fine lokaler og hyggelig servitører. Grei mat, men manglet litt smak. Porsjonene var store, hadde ikke sjans til å spise opp pastaretten. Litt klumsete servitører, men det var mye folk så kan tenke med de var stresset. Alt i alt helt ok opplevelse, så kommer muligens tilbake for å gi stedet en ny sjans.

Takk, anelun
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Litt kø for å komme inn (kun drop-in). Spennende meny og spiste mørt hjortekjøtt med passende tilbehør. Salaten var også meget god. Vinen var perfekt. En flott kveld !

1  Takk, 505erlingk

Reisende som så på La Pergola, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!