“Ikke imponert!”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 8 av 93 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: La Pergola åpnet dørene Januar 2016 med en sjarmerende beliggenhet på Tønsberg brygge. Vår restaurant er kjent for tynn steinovnsbakt pizza, pasta og antipasti basert på ekte italienske råvarer. Et godt utvalg av grillretter for enhver smak. Menyen, personalets serviceinnstilling samt hyggelig og varme lokaler, skaper en lun og unik atmosfære. Fantastisk uteservering med utsikt over det yrende båt- og folkelivet på brygga. La Pergola byr på de beste smakene fra Italia med uformell, lun og italiensk stemning.
Anmeldt 5. august 2021

Meny og drikke var raskt på plass. Men maten, i form av fire hovedretter, kom etter 50 min. En blåskjell og en lasagne var ok, en salat grei nok. En «indrefilet» var langt under forventet. Tørr og seig, med lite saus og ellers tilbehør som ikke hevet. Inntrykket. Servitøren viste heller ikke overdrevet interesse av å yte service. En øl som ikke var bestilt, havna på bordet, mens en Cola som var bestilt. Vi går ikke dit igjen.

1  Takk, arnes734

Anmeldt 4. august 2021

Veldig god italiensk mat,, veldig hyggelig service. God vin og gode venner. Sterkt anbefalt..... 100 %

Takk, Joakimfoodie
Anmeldt 17. juli 2021

Veldig bra mat og hyggelig service . Har vært her flere ganger, alltid levere bra. Veldig god meny!!

Takk, Daydream726256
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Pastaretter, pizza, blåskjell appellerte til hele familien. For ikke å snakke om isen. Fyttikatta og den var god! Vi kan trygt anbefale å stoppe innom her kun for å spise is. Men middagen var også fortreffelig på smak. Gode porsjoner får man også. Noe stove priser, men ok da maten smakte så bra.

Kommer igjen.

Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et trivelig spisested der man har mulighet til å sitte ute.kjempe god italiensk mat, og store porsjoner. Her ble man mett. Ungene likte også veldig godt maten her, og femåringen klarte å spise en hel barnemeny pizza alene. Kjempe god pasta her, og et kjempekoselig lokale

Takk, Ine_marielle

Reisende som så på La Pergola, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!