“La pergola leverer alltid!”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 10 av 93 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: La Pergola åpnet dørene Januar 2016 med en sjarmerende beliggenhet på Tønsberg brygge. Vår restaurant er kjent for tynn steinovnsbakt pizza, pasta og antipasti basert på ekte italienske råvarer. Et godt utvalg av grillretter for enhver smak. Menyen, personalets serviceinnstilling samt hyggelig og varme lokaler, skaper en lun og unik atmosfære. Fantastisk uteservering med utsikt over det yrende båt- og folkelivet på brygga. La Pergola byr på de beste smakene fra Italia med uformell, lun og italiensk stemning.
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Som alltid: la Pergola leverer!! Smakte svart pasta med kamskjell -NAM!! Og personalet la ekstra service og sjel i desserten. Tusen takk!

Takk, helenaj114

Anmeldt 5. august 2021

Fire personer som ville spise en finere middag. Ble møtt av hyggelig betjening som guidet hos til bord 13. Kanskje det var noe med bord nummeret. Vi fikk raskt meny og drikke. Bestilte Lasagne, Blåskjell, en salat og «indrefilet».
Vi ventet 50 min på mat. Bestilte en cola zero til når vi fikk maten, men den kom aldri. Men en pils kom vi ikke hadde bestilt når middagen var ferdig som vi måtte betale for. En svært ordinær restaurant,
Bestilte indrefilet, og fikk en overlesset tallerken med champinjong og poteter og en tørr og smakløs indrefilet. Servitøren var heller ikke så hyggelig.

Takk, st_ttn0rskk
Anmeldt 5. august 2021

Meny og drikke var raskt på plass. Men maten, i form av fire hovedretter, kom etter 50 min. En blåskjell og en lasagne var ok, en salat grei nok. En «indrefilet» var langt under forventet. Tørr og seig, med lite saus og ellers tilbehør som ikke hevet. Inntrykket. Servitøren viste heller ikke overdrevet interesse av å yte service. En øl som ikke var bestilt, havna på bordet, mens en Cola som var bestilt. Vi går ikke dit igjen.

1  Takk, arnes734
Anmeldt 4. august 2021

Veldig god italiensk mat,, veldig hyggelig service. God vin og gode venner. Sterkt anbefalt..... 100 %

Takk, Joakimfoodie
Anmeldt 17. juli 2021

Veldig bra mat og hyggelig service . Har vært her flere ganger, alltid levere bra. Veldig god meny!!

Takk, Daydream726256

Reisende som så på La Pergola, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!