“Super service og veldig koselig. ”
Anmeldelse av Grandgarden mat & drikke

Grandgarden mat & drikke
Vurdert som nr. 13 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte dette stedet en sen ettermiddag. Møtt av en veldig blid eier med en serviceinnstilling som jeg sjelden møter. Supert!! Vennlige ord og et stort smil er noe alle ønsker. Lun og fint interiør så alle kan føle seg hjemme her. Denne gangen tok jeg kun en kaffe men neste gang skal jeg spise. Helt klart.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, JTBnor

Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger 3 minutter fra brygga og serverer kjempegod mat, øl på fat eller flaske og har topp service. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, peter0sl0
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj på en lørdagsformiddag. Veldig serviceinnstilt personale og eksepsjonelt god mat. Det som gjør at dette stedet har det lille ekstra er at det er mulig å sitte litt separert fra andre sånn at man ikke sitter oppå nabobordet som man gjør på de aller fleste cafeer og restauranter ellers i Tønsberg. Kommer definitivt tilbake snart igjen!

Tips: bestill Grandgårdens høye smørbrød med brie og bacon.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Malene K
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Vi var 5 på lunch en lørdag. Mye folk og vanskelig P få bord. Det var helt klart verdt å vente på bord, for maten var veldig god. Tok litt tid å få maten, men ser igen var super. Hyggelig sted - og positivt at ikke alt må være på brygga.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Jens Petter S
Anmeldt 2. mars 2018

Koselig lunsj sted på flere nivåer. Intimt og koselig, nydelig mat som ser delikat ut. Lite minus ved at du selv må bestille maten og ofte i kø.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Ann Kristin T

Reisende som så på Grandgarden mat & drikke, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Grandgarden mat & drikke? Del dine erfaringer!