“Nydelig!!”
Anmeldelse av Groovy Diner

Groovy Diner
Vurdert som nr. 52 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Herlig mat. Fantastisk service.
Burger med mac'n'cheese, kult og godt! Baby back ribs'en var fall-off-the-kone nydelig.
Chicken wingsen var herlig og spicy.

Og milkshaken....... herreguuuuud, helt fantastisk.

Takk, Grosberg

Anmeldt 16. september 2018

Vi stoppet ved Kilden senter i Tønsberg for å finne ett sted å spise. Vi valgte Groovy Diner og angrer ikke på det.
Vi valgte forskjellige hamburgere med fries til. To av følget valgte hamburgere med makaroni og ost, og det var en ny variasjon for de to. Men de var fornøyd med smaken og hamburger, en annen av følget valgte kyllingvariant av hamburger med fries med hvitløk. Himmelsk smak av fries. Minstemann i følget valgte Nachos med kjøttdeig, den var en smule sterk for henne. Til dessert valgte hun sjokoladekake med is, vi andre valgte milkshake med forskjellige smaker. Alle rettene hadde navn etter amerikanske populærsanger. Det stod også en jukebox i lokalet hvor en kunne velge musikk som ble spilt.
Vi forlot stedet nærmest rullende, var stappmett av meget god mat.

1  Takk, mai231
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra atmosfære. Hyggelig betjening. God og rikelig med mat til en grei pris, men ikke i toppklasse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, stineph76
Anmeldt 22. mai 2018

Vært der tre ganger, alle ganger tok det lang tid før maten kom, noe som er uheldig siden det ligger i tilknytning til kinoen og man ofte har litt begrenset tid før en film.
Både hamburgerne og pommes fritesen var helt greit, men ikke mer. Milkshaken er heller ikke særlig gjennomført, og i et alt for lite glass til den høye prisen - det er i hvert fall ikke nok til å dekke drikkebehovet under et måltid, selv om også matporsjonene er litt små.
Første gang ventet vi så lenge at jeg vi til slutt bare måtte gå for å rekke filmen, selv om personalet gjentok at maten "kommer snart". Det er svakt, når man har møtt opp tre kvarter før filmstart. Den andre gangen fikk vi feil i serveringen, som også tok ganske lang tid å rette opp, noe som også ødela hele måltidet for de to det gjaldt.
Alt i alt er konseptet kult og stedet veldig gjennomført, men både serverings- og kjøkkenpersonalet virker å mangle nødvendig trening, og prisnivået er også litt vel høyt.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, PukingPope
Anmeldt 22. mai 2018

Burgeren var fantastisk. Atmosfæren var som en ekte amerikansk diner. Hyggelig personale! Burde vært flere resturanter som dette. Har alltid vært en TGI Fridays fan, men burgeren på Groovy Diner slår ut firdays burgerne lett.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Rygerie

Reisende som så på Groovy Diner, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Groovy Diner? Del dine erfaringer!