“Ypperlig kvalitet”

Har du et bilde?
Legg det til.
Vurdert som nr. 33 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Denne bør flere forsøke , her har de skjulte skatter .Perfekt rakfisk fra Valdres , nydelig fisk og skalldyr , og hvilke oster ..De lager gjerne et ferdig fat for deg med delikatesser for å ta med hjem . Bakevarene må du prøve , fantastisk godt glutenfritt brød som passer alle, og hvilke kaker!

Takk, Trondoc

Anmeldt 6. desember 2017

Nå har vi akkurat kjøpt catering tjenester for vårt 1. adventslunsj og hadde nok en strålende erfaring med deilig mat og professionell og vennlig kokk!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, janhaakon
Anmeldt 18. juni 2017

Her har de mye å velge i. Gode råd fra de bak disken, flott servise. Alltid fornøyd når jeg handler her.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 23. mai 2017

Dette er bare en butikk, men med mye fersk fisk etc. Har også andre gourmetingredienser.Ikke noe spisested

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Morten F
Anmeldt 30. mars 2017

Dette er fiskebutikk med godt utvalg, fiskelukt og hyggelig betjening. Prisene er ok, og av til selges varene med rabatt.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Eivind L

Reisende som så på Tønsberg Fisk og Delikatesse, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Tønsberg Fisk og Delikatesse? Del dine erfaringer!