“Barkaden er best”
Anmeldelse av Barkaden

Barkaden
Vurdert som nr. 36 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 20. juli 2021

Barkaden er helt amazing. God drikke, fantastiske ansatte. God service, fine lokaler, verdens beste bar

Takk, sarabJ4262IE

Anmeldt 29. desember 2020

Nå har jeg vært en traver på brygga i Tønsberg over lengere tid, og jeg vet hva jeg snakker om! Her får du fantastisk service, de beste drinkene, og du blir møtt av de største smilene når du går inn døra!

Shuffelboardene blir utifra hva jeg kan se nøye fulgt opp hele veien! Så de er av topp kvalitet!

Aldersgruppene her er veldig varierende men alt ifra 21 og oppover!
Smittevernsreglene som er ute og går nå grunnet covid 19 er strenge, og de blir fulgt opp av de ansatte til punkt og prikke!

Jeg føler meg trygg når jeg er her og kommer tilbake!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Segersalexander
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Mye å velge mellom, gode priser og mye folk.
Alltid folk her uansett hvilken dag du er ute. Åpent 7 dager i uken.

Dato for besøk: august 2020
Takk, zirek S
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi dro til Barkaden for å spille shuffelboard og det var tydelig populært i TØNSBERG. Fin plass med hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 798oleo
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Hadde ikke noe å klage på, før personalet plutselig ble veldig uhyggelige. Drar nok ikke tilbake igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, tobiaslehre

Reisende som så på Barkaden, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Barkaden? Del dine erfaringer!