Bjarne T
3,0 av 5 boblerAnmeldt 30. juli 2020via mobile enheter
Anette Aale, Daglig lederWilhelmsen House Apartments, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. sep. 2020
Hei. Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at du fikk den informasjonen du trengte før oppholdets start.
Wilhelmsen House er ett selvbetjent apartments og derfor er det vanskelig å håndheve hvem som står parkert hvor.
Med det er beklagelig at du ikke fikk ladet hos oss. håper problemet løste seg til slutt.
Ønsker deg velkommen tilbake til Wilhelmsen House.
Med vennlig hilsen Aleksander Bjønnes.
Wilhelmsen House.
    • Lol.travel
    15.6 km fra Wilhelmsen House Apartments
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 24. mai 2020

Vår første tur i Tønsberg alene uten barn, vi bestilte og betalte hotele på nett.Vi fikk enkel tilgang til rom som var kjempe koselig og rent, hotelet har god beliggenhet .
    Litt minus er at kaffemaskin ikke virket, men vi kjøpt oss drikke og litt å bite i dagen derpå, hit drar vi igjen, PS sengene er gode å gode å kose og sove i :-)

Romtips: Velg ikke det billigste, greit å ha kjøleskap på rommet, som våres hadde
    Dato for oppholdet: mai 2020
    2  Takk, perowem
    Anette Aale, Daglig leder på Wilhelmsen House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei, Takk for din tilbakemelding.
    Det gleder oss å høre at dere trivdes hos oss.
    Vi ønsker dere velkommen tilbake til Wilhelmsen House.
    Wilhelmsen House.

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Bodde her i 4 dager.
    God og enkel frukost.
    Rommet mitt var greit som hotellrom, men ikke som leilighet med kjøkken, til det er det for trangt. Mulig andre rom er større.
    Bad svært lite.
    Rommet hadde alt for lite belysning til å kunne jobbe på.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, 459bj_rnn

Hei. Takk for din tilbakemelding.
    Det gleder oss å høre at du likte vår frokost og våre rom.
    Ved booking av ett superior rom er både rommet og badet noe større.
    Samtlige rom har nå fått nye og flere lamper, slik at belysningen er bedre.
    Ønsker deg velkommen tilbake til Wilhelmsen House.

Anmeldt 16. august 2019

Enkel og grei innsjekking med kode. Rommet er ny oppusset. På tross av at rommet ikke er så stort er det funnet plass til et lite kjøkken.

Frokosten var relativt enkel, men jeg savnet ikke noe. Betjeningen var særdeles hyggelig og hjelpsom, og gjorde frokosten til en ekstra hyggelig opplevelse. Koselig og rolig frokostsal. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Eva H

Hei. Takk for din tilbakemelding.
    Wilhelmsen Hose og samtlige rom på bygget ble renovert i 2015. Vi jobbet da med å få inn mange smarte løsninger på alle rom, noen da med kjøkken.

det gleder oss å høre at du likte vår frokost.
    Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Wilhelmsen House.

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Booket to uker før og betaling gikk avgårde dagen etter. Fikk bekreftelse på bestilling på mail. So far so good. Vi skulle få kode til døra kl. 15 dagen vi skulle overnatte. Det skjedde ikke.
    Da begynte alt styret. Vi måtte ringe flere ganger, finne kvittering på betaling i nettbank og mase. De så bestillingen og rommet vårt var klart, men likevel var det noe hos dem som ikke stemte...! Til slutt fikk vi kode, så vi kom oss inn. Rom var ok. Er du er stor person, så ligg unna. Når du sitter på do, så sitter du under vasken. Morgenen etter skulle vi få oss frokost, men neida. Som en trolig følgefeil på vår booking, så kunne de ikke se vårt romnr og vi fikk ingen frokost! Vi kunne kjøpe om vi ville - frekkhetens nådegave! Vi hadde ikke tid til å begynne å ringe igjen for å få de til å fikse. Book vanlig hotell og ikke dette! De tar 120kr for parkering også. Alt i alt er nok vanlig hotell like billig og har en vesentlig bedre service

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Oddis2008

Hei. Takk for din Tilbakemelding.
    Hva som har skjedd i denne saken sliter jeg med å svare på, ettersom jeg ikke har noen navn eller bookingnummer.
    Men Slik skal det ikke være hos oss. Systemet skal jobbe godt til en hver tid og alle gjester skal få tilsendt både kode og romnummer kl. 15:00. feilen med frokosten er en følgefeil grunnet feil med bookingen.
    Vi beklager så mye.
    Wilhelmsen House

Anmeldt 29. juli 2019

Rommene her er ganske nyoppusset og fine, men de er ikke store. Dersom man kun skal overnatte uten å bruke for mye tid på rommet så kan det likevel passe bra. Vårt rom hadde også et minikjøkken så man kunne lage seg enkel mat hvis man ville. Det virket ikke som de hadde kapasitet til å servere mer enn ti gjester til frokost så der ble vi skuffet da det tok lang tid før det kom mat man kunne forskyne seg av og da kom det på langt i fra nok mat til alle gjestene som skulle ha frokost. Det er skuffendes å vente 20-30 minutter på kokt egg..

Dato for oppholdet: juni 2019
    Takk, J0stein

Hei. Takk for din tilbakemelding.
    Wilhelmsen House har forskjellige romkategorier hvor for eksempel superior rom er større en standard rom.
    Når det kommer til frokosten forstår jeg ikke helt hva som har skjedd i dette tilfelle. vi serverer frokost til om lag 50-80 gjester hver dag, uten noen problem. men misforståelser og feil kan jo selvfølgelig skje og det beklager vi.
    Håper på å se deg hos oss igjen.