Trip.comUSD 128
HurbUSD 135
Snaptravel
ZenHotels.com
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Synes rommene var fine og god service på telefon i forkant ang. problemer med betaling sen utsjekking. Men parkering elbil ble skuffende. Her stod flere fossilbiler og ingen så ut til å bry seg. Ladestasjonene må være til kun elbiler. Det var pga lademuligheter jeg tross alt valgte dette stedet.

Takk, bjarnet2020
Anette Aale, Daglig leder på Wilhelmsen House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei. Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at du fikk den informasjonen du trengte før oppholdets start.
Wilhelmsen House er ett selvbetjent apartments og derfor er det vanskelig å håndheve hvem som står parkert hvor.
Med det er beklagelig at du ikke fikk ladet hos oss. håper problemet løste seg til slutt.
Ønsker deg velkommen tilbake til Wilhelmsen House.
Med vennlig hilsen Aleksander Bjønnes.
Wilhelmsen House.

Anmeldt 24. mai 2020

Vår første tur i Tønsberg alene uten barn, vi bestilte og betalte hotele på nett.Vi fikk enkel tilgang til rom som var kjempe koselig og rent, hotelet har god beliggenhet .
Litt minus er at kaffemaskin ikke virket, men vi kjøpt oss drikke og litt å bite i dagen derpå, hit drar vi igjen, PS sengene er gode å gode å kose og sove i :-)

Romtips: Velg ikke det billigste, greit å ha kjøleskap på rommet, som våres hadde
Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, perowem

Hei, Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at dere trivdes hos oss.
Vi ønsker dere velkommen tilbake til Wilhelmsen House.
Wilhelmsen House.

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Bodde her i 4 dager.
God og enkel frukost.
Rommet mitt var greit som hotellrom, men ikke som leilighet med kjøkken, til det er det for trangt. Mulig andre rom er større.
Bad svært lite.
Rommet hadde alt for lite belysning til å kunne jobbe på.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 459bj_rnn

Hei. Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at du likte vår frokost og våre rom.
Ved booking av ett superior rom er både rommet og badet noe større.
Samtlige rom har nå fått nye og flere lamper, slik at belysningen er bedre.
Ønsker deg velkommen tilbake til Wilhelmsen House.

Anmeldt 16. august 2019

Enkel og grei innsjekking med kode. Rommet er ny oppusset. På tross av at rommet ikke er så stort er det funnet plass til et lite kjøkken.

Frokosten var relativt enkel, men jeg savnet ikke noe. Betjeningen var særdeles hyggelig og hjelpsom, og gjorde frokosten til en ekstra hyggelig opplevelse. Koselig og rolig frokostsal. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Eva H

Hei. Takk for din tilbakemelding.
Wilhelmsen Hose og samtlige rom på bygget ble renovert i 2015. Vi jobbet da med å få inn mange smarte løsninger på alle rom, noen da med kjøkken.

det gleder oss å høre at du likte vår frokost.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Wilhelmsen House.

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Booket to uker før og betaling gikk avgårde dagen etter. Fikk bekreftelse på bestilling på mail. So far so good. Vi skulle få kode til døra kl. 15 dagen vi skulle overnatte. Det skjedde ikke.
Da begynte alt styret. Vi måtte ringe flere ganger, finne kvittering på betaling i nettbank og mase. De så bestillingen og rommet vårt var klart, men likevel var det noe hos dem som ikke stemte...! Til slutt fikk vi kode, så vi kom oss inn. Rom var ok. Er du er stor person, så ligg unna. Når du sitter på do, så sitter du under vasken. Morgenen etter skulle vi få oss frokost, men neida. Som en trolig følgefeil på vår booking, så kunne de ikke se vårt romnr og vi fikk ingen frokost! Vi kunne kjøpe om vi ville - frekkhetens nådegave! Vi hadde ikke tid til å begynne å ringe igjen for å få de til å fikse. Book vanlig hotell og ikke dette! De tar 120kr for parkering også. Alt i alt er nok vanlig hotell like billig og har en vesentlig bedre service

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Oddis2008

Hei. Takk for din Tilbakemelding.
Hva som har skjedd i denne saken sliter jeg med å svare på, ettersom jeg ikke har noen navn eller bookingnummer.
Men Slik skal det ikke være hos oss. Systemet skal jobbe godt til en hver tid og alle gjester skal få tilsendt både kode og romnummer kl. 15:00. feilen med frokosten er en følgefeil grunnet feil med bookingen.
Vi beklager så mye.
Wilhelmsen House