Trip.comUSD 145
Orbitz.comUSD 157
Anmeldt 12. januar 2021 via mobile enheter

Fint rom, god seng, veldig lite bad, dårlig trykk i dusjen. Luktet noe røyk? Dårlig ventilasjon?
Fungerte fint å sjekke inn selv med pin vi fikk tilsendt.
Kjedelig frokost, tørre rundstykker, ikke noe grønt, dårlig utvalg.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, Norwegian12345
Anette Aale, Daglig leder på Wilhelmsen House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2021

Hei! Takk for din tilbakemelding.
Hyggelig å høre at du likte vårt rom og vår gode seng. Hvis du syntes badet på ett standardrom ble litt lite, anbefaler jeg deg å booke ett superior rom ved ditt neste opphold. Her er bade større. Ingen av våre rom skal lukte røyk, ettersom det er totalforbud av røyking på huset. Synd du ikke ga oss beskjed om problemet, da vi enkelt kunne løst dette.
Frokosten er inkludert i den allerede rimelige romprisen. Derfor har vi ikke noen continentalfrokost, men en lett enkel frokost.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Synes rommene var fine og god service på telefon i forkant ang. problemer med betaling sen utsjekking. Men parkering elbil ble skuffende. Her stod flere fossilbiler og ingen så ut til å bry seg. Ladestasjonene må være til kun elbiler. Det var pga lademuligheter jeg tross alt valgte dette stedet.

Takk, bjarnet2020
Anette Aale, Daglig leder på Wilhelmsen House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei. Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at du fikk den informasjonen du trengte før oppholdets start.
Wilhelmsen House er ett selvbetjent apartments og derfor er det vanskelig å håndheve hvem som står parkert hvor.
Med det er beklagelig at du ikke fikk ladet hos oss. håper problemet løste seg til slutt.
Ønsker deg velkommen tilbake til Wilhelmsen House.
Med vennlig hilsen Aleksander Bjønnes.
Wilhelmsen House.

Anmeldt 24. mai 2020

Vår første tur i Tønsberg alene uten barn, vi bestilte og betalte hotele på nett.Vi fikk enkel tilgang til rom som var kjempe koselig og rent, hotelet har god beliggenhet .
Litt minus er at kaffemaskin ikke virket, men vi kjøpt oss drikke og litt å bite i dagen derpå, hit drar vi igjen, PS sengene er gode å gode å kose og sove i :-)

Romtips: Velg ikke det billigste, greit å ha kjøleskap på rommet, som våres hadde
Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, perowem

Hei, Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at dere trivdes hos oss.
Vi ønsker dere velkommen tilbake til Wilhelmsen House.
Wilhelmsen House.

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Bodde her i 4 dager.
God og enkel frukost.
Rommet mitt var greit som hotellrom, men ikke som leilighet med kjøkken, til det er det for trangt. Mulig andre rom er større.
Bad svært lite.
Rommet hadde alt for lite belysning til å kunne jobbe på.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 459bj_rnn

Hei. Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at du likte vår frokost og våre rom.
Ved booking av ett superior rom er både rommet og badet noe større.
Samtlige rom har nå fått nye og flere lamper, slik at belysningen er bedre.

Anmeldt 16. august 2019

Enkel og grei innsjekking med kode. Rommet er ny oppusset. På tross av at rommet ikke er så stort er det funnet plass til et lite kjøkken.

Frokosten var relativt enkel, men jeg savnet ikke noe. Betjeningen var særdeles hyggelig og hjelpsom, og gjorde frokosten til en ekstra hyggelig opplevelse. Koselig og rolig frokostsal. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Eva H

Hei. Takk for din tilbakemelding.
Wilhelmsen Hose og samtlige rom på bygget ble renovert i 2015. Vi jobbet da med å få inn mange smarte løsninger på alle rom, noen da med kjøkken.

det gleder oss å høre at du likte vår frokost.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Wilhelmsen House.