“Fin atmosfære”
Anmeldelse av With Brød og Kaffe

With Brød og Kaffe
Vurdert som nr. 48 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 7. august 2021

Fin atmosfære og mitt favoritt glutenfritt steinalderbrød!
Foretrukken kafe.

Må skrive minst hundre tegn...

Takk, MonicaO953

Anmeldt 25. februar 2019

Har vært her et par ganger når jeg har noe å vente på, lokalet er veldig fint og koselig, men maten er veldig standard overprodusert kafe, og teen er kjip til prisen du må betale.

1  Takk, AnineMadelene
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Her kan du nyte ett lett måltid eller gjærbakst i koslige omgivelser. Å du er nødt til å smake på kardemommebolle til kaffelatten, ja for den er byens beste.

2  Takk, 99elisabethr
Anmeldt 22. september 2018

Jeg elsker dette stedet, altid noe god fra bakeri og stort utvalg av te, kafe. Jeg vil gjerne ha et slikt sted da jeg bør :)

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Jasmine_pl
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Lokalene er elegante og trivelige. De formelig skriker etter et tilbud om "afternoon tea"!

Ypperlig for et lett måltid eller en kaffe med venner. Du kan ikke regne med varm mat.

Var innom for lunsj med min mor. Betjeningen (2) virket veldig opptatt med noe bak disken, og det kan ha vært årsak til det som så skjedde.

På With betaler gjesten og får maten ved disken. Vi fant et bord og jeg gikk tilbake for å hente kaffe. På vei tilbake til bordet roper damen bak disken at salatene er klare. Jeg må be om et brett for å kunne få med meg alt.

Når jeg så har fått alt frem til bordet kommer den samme damen med to salater til nabobordet.

Det er fantastisk dårlig service å prioritere to spreke gjester fremfor to gjester der den ene benytter rullator!

Som prikken over i-en var det kaffegrut i filterkaffen. Men rundstykket var godt, selv om det ikke følger med smør.

Caféen ligger rett ved sykehuset og burde egentlig være perfekt for ett lett måltid for mange av dem som er innom der.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, guttorm66

Reisende som så på With Brød og Kaffe, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i With Brød og Kaffe? Del dine erfaringer!