“En raskt måltid”
Anmeldelse av Mekong restaurant

Mekong restaurant
Vurdert som nr. 30 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Skal du nyte et vietnamesisk måltid, ikke nøl. Nydelig mat, hyggelig betjening og solide porsjoner til en rimelig penge.

Takk, Atle H

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Har du gått lei av kinamat?
Rykk opp en divisjon og besøk Mekong restaurant i Tønsberg.
Deilig mat på et koselig sted med hyggelig betjening.

Takk, pegja
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Veldig god og hyggelig service. Maten er nydelig og de suppene må bare smakes. Vi gleder oss allerede til neste besøk.

1  Takk, jacquelinegU356RC
Anmeldt 21. august 2018

Sammen med en venninne var jeg innom her for en (rask) middag før kveldens øvrige gjøremål. Jeg opplevde selve lokalet som luftig, vennlig og med en viss sjarm - tross sin enkelhet. Menyen var akkurat passe rikholdig når det gjaldt maten men når det kom til øl var utvalget ytterst begrenset.Det var enten alkoholfritt øl eller fatøl (for ordens skyld: fatølet kom i to forskjellige størrelser og prisen var hyggelig).

Vi bestilte begge den samme hovedretten; nr. 21 "Cá kho" som var krydret fisk i en spesiell fiskesaus (karamellisert , svart pepper, hvitøk og chili). Det var en artig vri å servere risen formet som et hjerte men utover det opplevde jeg retten som kjedelig. Fisken var ikke spesielt saftig, sausen var tynn i både smak og konsistens og grønnsakene var som helt ut av pose ferdigsalat. Det var mat - men ingen opplevelse.

Min venninne valgte å stå over dessert mens jeg bestilte innbakt banan med is og en kaffe. Selv desserten var grei, ikke mer, men kaffen var rett og slett ikke god. Og når servicen ble litt skadelidende av at hun som betjente oss kunne norsk relativt dårlig så gikk i alle fall jeg derfra med et inntrykk av å ha vært innom et høyst middelmådig sted

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Frank N
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Måten sto varm og klar etter 20 minutter. Nydelig thailandsk tom ham kung med 5 store reker og god ris til. Suppen var god på smak, og porsjonene var rikelige. Helt ok pris!

Dato for besøk: august 2018
Takk, FFlak

Reisende som så på Mekong restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Mekong restaurant? Del dine erfaringer!