“God mat til en hyggelig penge”
Anmeldelse av Kapadokya Restaurant

Kapadokya Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Spiste her med familien en vanlig tirsdag. Serverer tyrkisk mat og fastfood. Jeg spiste iskender og den var veldig god. Friske grønnsaker og nydelig brød! Vi hadde også en grillet grønnsaksrett som også var tipp topp. Burgeren her falt også i smak hos minstejenta.

Veldig hyggelig service, og et trivelig lokale man har lyst til å bli sittende i. Ingen fancy restaurant, men jeg vil gjerne tilbake.

Takk, AndreasMyrengI

1923 av 33 anmeldelser

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette stedet anbefales til det sterkeste for alle som vil prøve noe annerledes enn restaurantene på brygga. Maten er velsmakende og dessert er absolutt å anbefale her også. Vi fikk typisk tyrkisk te med maten vår, som ga hele opplevelsen det lille ekstra .

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, firstclassvoyager
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Ble positivt overrasket første gang jeg spiste her. I ettertid har jeg hatt med familien hit ved flere anledninger. Maten er veldig god! Gå hit dersom du vil ha skikkelig tyrkisk grillmat!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, SimenLanglete
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Tok en urasjonell vending og valgte å trosse den velkjente bryggen i Tønsberg på leting etter ett godt måltid. Er tildels mye på restaurant, og kan med hånden på hjertet si at jeg er veldig fornøyd med oppdagelsen jeg gjorde når jeg ankom restauranten. Ble omfavnet av tyrkisk atmosfære, hyggelig personell og behagelig bakgrunnsmusikk som virkelig åpnet opp smaksløkene, og fikk meg i god stemning. Menyen bestod av litt forskjellig, men valgte å gå for en tyrkisk rett. Jeg var jo tross alt på en tyrkisk restaurant. Og det angret jeg ikke på! Fikk en stor porsjon, som jeg nøt i stillet i takt med musikken. Maten var ikke for sterk, eller for svak, men helt perfekt. Veldig god mat, og jeg må si at prisene overrasket, for dette anser jeg som et kupp. Anbefaler Kapadokoya på det sterkeste for de som ønsker å oppleve noe tyrkisk i hverdagen

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, nicolay112
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Har spist på Kapadokya flere ganger, og hver gang tenker jeg; hvorfor har ikke flere oppdaget denne restauranten? De serverer svært god mat, laget på gode råvarer og den serveres alltid med god service. Har spist her med familie bestående av også småbarn, og det er aldri noen problem. Anbefales

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Christoffer S

Reisende som så på Kapadokya Restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kapadokya Restaurant? Del dine erfaringer!