“Meget hyggelig og god mat”
Anmeldelse av Steak

Steak
Vurdert som nr. 5 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Et flott sted med nydelig mat og god service til en pris i mellomklassen. Gjelder både lunsj og middag - passer alle anledninger.

Takk, 424trine

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Vi var tre stykker som spiste på en fredag. Ble tatt i mot av veldig vennlig servitør som fulgte opp med ypperlig service gjennom hele besøket. En bestilte indrefilet med tilbehør, en spiste burger og en spiste ett utvalg fra streetfood menyen. Alle var veldig fornøyde med all maten og desserten. Steaksausen anbefales sterkt til biffen! Greit priset, fint at de har godt utvalg i forskjellige prisklasser, så alle kan gå for det som passer lommeboka. Kommer garantert til å spise her igjen!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Maria S
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Steak leverer dessverre ikke opp til forventningene. Dette er andre gangen jeg er der, og også andre gangen jeg går skuffende hjem derfra. Prisen på maten er relativt stiv sammenlignet med andre restauranter på Brygga. Forventer derfor også god mat. Servicen er midt på treet. Måtte vente lenge på Hovmester, til tross for at det var tirsdag kveld. Maten var kald, kjøttet var tørt og pommes fritten var kald og tørr. De andre ved bordet var heller ikke særlig imponert over maten. Tørt og seigt.

Det tok også usedvanlig lang tid å få maten, til tross for at restauranten ikke var full.

Takk, HannaG860
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi kommer til steak idag ca kl 19.00
service topp
hyggelig
meget god mat med god service

anbefaler dette stedet

mvh Are

Takk, Adventure44531569945
Anmeldt 4. november 2018

Bestilte "helt vanlig" Entrecote. Dette var veldig bra, perfekt tilberedt og fantastisk smak.
Perfekt tilbehør skaper et virkelig topp biff måltid.
Gleder meg til neste besøk!

Takk, PaulT816

Reisende som så på Steak, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak? Del dine erfaringer!