“Fredagsmiddag ute for 2”
Anmeldelse av Steak

Steak
Vurdert som nr. 5 av 102 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 4. september 2019

Min kjæreste spiste Steak hamburger, jeg bestilte indrefilet fra indrefilet fra Uruguay.
Det var fantastiske smaker. Hamburger hadde Portobello sopp og kvernet kjøtt. Selv jeg som ikke er hamburgerelsker vil nok forsøke denne en annen gang. Min rett var også god med tilvalg fløtegratinerte poteter, grillet Portobello sopp og wiskey-saus. Saus ble anbefalt av servitør, som også var innehaver med mulighet for å bytte dersom den ikke falt i smak - men det ble intet bytte. God service, var jo så heldige å også møte innehaveren, og god mat. Hit kommer vi igjen.

Takk, Cruiser292895

Anmeldt 20. august 2019

Vi var 4 voksne og 2 barn.
Betjeningen var ikke proff, men hun gjorde så godt hun kunne og var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Hennes oppførsel hevet totalinntrykket.
Prisene er alt for høye i forhold til kvalitet.
Brygga i Tønsberg er jo selvfølgelig en fantastisk beliggenhet, og hever også opplevelsen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Kongemoi
Anmeldt 10. august 2019

Vi bestilte hamburgere som smakte veldig godt. Betjeningen var masete! Det fløy fugler inne i restauranten.

Takk, Aengebretsen
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, med oppmerksom og god service. Vi spiste streetfood, og alle rettene vi prøvde var fantastisk gode! Spiser gjerne her igjen

Takk, Lams1
Anmeldt 3. august 2019

Har spist der flere ganger. Anbefaler indrefilet, den er så vanvittig god! og bifftaco Street food dessertene er en enorm skuffelse! De er kjedelige, og utrolig små.

Drinkene er spennende, og servitørene kan servering.
Det var en gang på vinteren at vi måtte ha kopper og servietter rundt på bordet og tømme disse for vann fra lekkasje i taket, det er ikke greit når man er på en restaurant, og de gjorde heller ikke noe med det.

Men jeg kommer igjen jeg, til tross. Men ser det er flere som har klaget på lekkasje fra taket, så rart de ikke har utbedret dette

Takk, stinemin

Reisende som så på Steak, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak? Del dine erfaringer!