“Anbefales”
Anmeldelse av Steak

Steak
Vurdert som nr. 5 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig kelner som sørget for at vi fikk maten raskt på bordet til tross for fullt hus. Likte utvalget av «street food», mindre men smakfulle retter - de innbakte scanpiene var kjempegode!!

1  Takk, KristinLT

Anmeldt 22. februar 2020

Kjempe service og utsøkt mat.
Imøtekommende servitør som lot oss overta et reservert bord fordi det passet oss perfekt

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 18finng
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk⭐️Denne restauranten har utmerket service, hyggelig og rolig atmosfære, og helt fantastisk god mat.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 100anetteu
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Veldig god mat som bør oppleves dersom man er i Tønsberg. Steak er en liten og intim restaurant ved bybrua i Tønsberg. Her kan man nyte god mat i en utrolig god atmosfære! Absolutt verdt besøket. Trekker ned litt da bordene var plassert litt for nært hverandre.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Vacationer786805
Anmeldt 5. desember 2019

Jeg har alltid trodd at BIFF det kan jeg lage HJEMME..

Så feil tok jeg og feil tar jeg pokker meg ikke ofte.

Vi har hatt flere julebord og andre middager på steak og du blir alltid forundret over hvor god mat de klarer og diske opp.

Jeg tror de andre restaurantene på bryggen i Tønsberg har merket konkurransen fra Steak.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 654fredrikz

Reisende som så på Steak, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak? Del dine erfaringer!