“Det blir en reprise.”
Anmeldelse av Steak

Steak
Vurdert som nr. 5 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

For et fantastisk sted. New York Strip, nydelig stekt over kull, helt perfekt. Kjempegod bernaisesaus og hvitløksmør og hyggelig og oppvartende betjening.

1  Takk, 608svendm

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi var en strålende fornøyd gjeng etter å ha vært her. Utrolig gode burgere med masse smak og perfekt stekt. De hadde også bra fries og drinker. Maten kom raskt og betjeningen var veldig hyggelige! Anbefales!

Takk, Veronica L
Anmeldt 1. august 2021

Kjedelig vegetar burger, lite smak, som oppgis blir laget på kjøkkenet, hm….? Pommes frites som var brunstekte.
Roast beef smørbrød, tørt og kjedelig, så vidt litt rosa, tartar lite spennende, og halvdødt fatøl. Ba om nytt øl, nesten like flatt.
Frister ikke å komme tilbake selvom det ble anbefalt av hotellet vi bor på.

Takk, pererik342
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

3 par. Bestilte forskjellig kjøttretter. Rask servering. Pluss for bordbestilling.
Gode drinker, god vin. Bestilte lammecarré med nydelig gulrotpuré og asparges med rødvin saus.
Enste minuset var at vi bare fikk 2 timer, men det var det verdt når en får bestilt bord langs brygga i Tønsberg.
Har også spist Danske smørbrød der til lunsje tidligere. Kan også anbefales som avveksling til tradisjonelle lunsje menyer rundt om kring i Norge. Har også hyggelig personale, sommer som vinter. Anbefales om du besøker Tønsberg

Takk, andersl543
Anmeldt 22. juli 2021

Da vi ankommer stedet starter det hele med at vi må vente utenfor i 20 minutter, da det reserverte bordet vårt ikke er klart.
Til hovedrett er vi flere som bestiller dry aged entrecôte stekegrad medium-minus. Kjøttet som blir servert oss er 2 cm tykke stykker som er medium pluss (nesten godt stekt).

Etter å ha spist forrett, hovedrett og dessert blir det bestilt drinker og anndre drikkevarer. Etter 6 minutter får vi beskjed om at vi må forlate bordet vårt, fordi vi har brukt opp tiden vår. Vi krever å få levert tilbake drikken som enda ikke er rørt, noe vi fikk lov til.

Etter at vi forlot stedet ble vi kontaktet av jo mester på telefon, som sier at vi fortsatt skylder stedet penger for blant annet drikkevarer.

Tønsberg har mange gode restauranter å by på. Min anbefaling er å gå for noen andre enn Steak. Maten er stort sett god, men vi har nå flere erfaringer på at opplevelsen ikke kan anbefales videre.

1  Takk, SkaarH

Reisende som så på Steak, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak? Del dine erfaringer!