“Anbefales!!”
Anmeldelse av Steak

Steak
Vurdert som nr. 5 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra meny, og vi spiste kjempegode kjøttretter. Chateaubrian og pepperbiff, med nydelig tilbehør. Liker godt konseptet med valg av poteter og side orders.
Servicen var også meget god. Anbefales!

Takk, kmd246

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Alle åtte personer fra tre generasjoner syntes maten var topp. Både streetfood og burgere. God service. Fint sted for å feire, de har det lille ekstra

Takk, Kjellaug H
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

For et fantastisk sted. New York Strip, nydelig stekt over kull, helt perfekt. Kjempegod bernaisesaus og hvitløksmør og hyggelig og oppvartende betjening.

1  Takk, 608svendm
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi var en strålende fornøyd gjeng etter å ha vært her. Utrolig gode burgere med masse smak og perfekt stekt. De hadde også bra fries og drinker. Maten kom raskt og betjeningen var veldig hyggelige! Anbefales!

Takk, Veronica L
Anmeldt 1. august 2021

Kjedelig vegetar burger, lite smak, som oppgis blir laget på kjøkkenet, hm….? Pommes frites som var brunstekte.
Roast beef smørbrød, tørt og kjedelig, så vidt litt rosa, tartar lite spennende, og halvdødt fatøl. Ba om nytt øl, nesten like flatt.
Frister ikke å komme tilbake selvom det ble anbefalt av hotellet vi bor på.

Takk, pererik342

Reisende som så på Steak, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak? Del dine erfaringer!