“Overlegen matopplevelse!”
Anmeldelse av Steak

Steak
Vurdert som nr. 5 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Hvis du vil ha en matopplevelse av den sjeldne sorten, så skal du dra hit. Kunnskapsrike, dyktige og serviceinnstilte servitører tar i mot deg og følger opp bordet ditt til riktige tidspunkter. Når du bestiller maten veileder de og bidrar med kunnskap slik at du er sikret å velge den riktige retten, med det riktige tilbehøret, tilberedt på den riktige måten.

Maten, tross fullstappet restaurant, kommer innen rimelig tid og presenteres på delikat vis. Det som likevel virkelig skiller seg ut, i en allerede meget god opplevelse, er den perfekt tilberedte maten som smaker av kunnskap, kjærlighet for yrket sitt og omsorg for gjestene. Det er, etter min smak, det perfekte tilberedte måltid.

Som kokk søker jeg utelukkende én ting når jeg spiser ute; At jeg ikke kunne laget det bedre selv.

Her kvitterer Steak med å blåse meg av banen på alle mulige måter! Kundeoppfølging,kunnskap, atmosfære, gjestfrihet, presentasjon og smak! TUSEN TAKK for denne opplevelsen, kommer garantert tilbake, igjen og igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, annikenf2015

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Den ultimate Biff sandwich med nydelig tilbehør!til en meget hyggelig pris ! Topp service som alltid

Dato for besøk: september 2021
Takk, Anne G
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra meny, og vi spiste kjempegode kjøttretter. Chateaubrian og pepperbiff, med nydelig tilbehør. Liker godt konseptet med valg av poteter og side orders.
Servicen var også meget god. Anbefales!

Takk, kmd246
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Alle åtte personer fra tre generasjoner syntes maten var topp. Både streetfood og burgere. God service. Fint sted for å feire, de har det lille ekstra

Takk, Kjellaug H
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

For et fantastisk sted. New York Strip, nydelig stekt over kull, helt perfekt. Kjempegod bernaisesaus og hvitløksmør og hyggelig og oppvartende betjening.

1  Takk, 608svendm

Reisende som så på Steak, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak? Del dine erfaringer!