“Faste sushi-stedet”
Anmeldelse av Ninas Sushi AS

Ninas Sushi AS
Vurdert som nr. 22 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

På tross av at vi bor på motsatt side av Tønsberg, reiser vi alltid hit når vi skal ha sushi! Ingen over, ingen vedsidenav!

Takk, Nina B

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Sushi er noe av det beste du kan få i område.
Middagsrettene er også sterkt til å anbefale.
Egner seg best til å ta maten med hjem, siden restaurant følelsen ikke kommer opp (ikke koselig til å spise der).

1  Takk, I134OKsimonel
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Sommerstengt! Kjempe kjipt å oppdage når man har kjørt på langtur for å prøve noe nytt... kommer ikke tilbake for å si det sånn, det er alt for dårlig business å stenge...

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, U1167NZanar
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Det er god sushi, men spesielt vegetarsushien er veldig god. Det er hyggelig betjening og fine lokaler.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, maleneroed
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Med æren av å være nummer to til å gi en anmeldelse av Ninas Sushi, så sier jeg meg helt enig med førstemann.
Dette er en enkelt innredet, lys, ren og pen sushi-restaurant. Menyen er variert, maten er god og det er mulighet for øl/vin til maten hvis du ønsker det.
Meget hyggelig betjening!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, jo-og-co

Reisende som så på Ninas Sushi AS, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Ninas Sushi AS? Del dine erfaringer!