“innbakt kylling”
Anmeldelse av Ninas Sushi AS

Ninas Sushi AS
Vurdert som nr. 22 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 2. februar 2019

innbakt kylling er den beste man kan få tak i her .dama mi elsker det kunne sikkert spist det hver dag tar det med hjem i kveld som overaskelse

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Arne J

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

På tross av at vi bor på motsatt side av Tønsberg, reiser vi alltid hit når vi skal ha sushi! Ingen over, ingen vedsidenav!

Takk, Nina B
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Sushi er noe av det beste du kan få i område.
Middagsrettene er også sterkt til å anbefale.
Egner seg best til å ta maten med hjem, siden restaurant følelsen ikke kommer opp (ikke koselig til å spise der).

1  Takk, I134OKsimonel
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Sommerstengt! Kjempe kjipt å oppdage når man har kjørt på langtur for å prøve noe nytt... kommer ikke tilbake for å si det sånn, det er alt for dårlig business å stenge...

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, U1167NZanar
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Det er god sushi, men spesielt vegetarsushien er veldig god. Det er hyggelig betjening og fine lokaler.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, maleneroed

Reisende som så på Ninas Sushi AS, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Ninas Sushi AS? Del dine erfaringer!