“Kjempegod sushi, men når vi”
Anmeldelse av Ninas Sushi AS

Ninas Sushi AS
Vurdert som nr. 23 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod sushi, men når vi spiser i restauranten, forventer vi å få tallerken å spise på.

Ikke noe hyggelig at betjeningen begynner å stable opp stoler og vaske gulvet mens vi venter på å få maten vår 40 min før stengetid

Takk, 179kristianf

Anmeldt 10. juli 2021

Ekstremt god mat til en god pris, masse forskjellig utvalg av sushi og veldig rask og hyggelig betjening!

Takk, adrianalmen
Anmeldt 11. april 2021

Ja som nevnt beste sushi i vestfold . Rent og ryddig og frisk smak.
Rask tilberedning og hyggelige ansatte

Dato for besøk: april 2021
Takk, jonasr508
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Hvis du ønsker sushi er dette rette sted å dra. Kjempegod mat, hyggelige ansatte og helt greie priser!

Dato for besøk: november 2019
Takk, Henriette94
Anmeldt 3. august 2019

Har prøvd absolutt alle sushi i Tønsberg området, og Ninas er min favoritt.

Eneste minus er at betjeningen er litt sur? Og ekstremt lite wasabi så må alltid betale for ekstra for å få normal mengde. Men sushien er himmelsk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, stinemin

Reisende som så på Ninas Sushi AS, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Ninas Sushi AS? Del dine erfaringer!