“First class”
Anmeldelse av Jade restaurant & Bar

Jade restaurant & Bar
Vurdert som nr. 31 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

En spennende restaurant med en searpreget unnretning. Maten var helt utrolig bra, anbefaler den til alle som skal til Tonsberg.

1  Takk, 141yifanx

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig serviceminded betjening, veldig god mat og hyggelige priser. Den beste asiatiske maten vi har fått servert på restaurant på veldig lenge.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Barbrolita
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Vi ringte å reserverte bord for 25 stykker, og ble tatt vel imot. Det dukket opp flere gjester enn ventet av oss, men betjeningen tok det på strak arm og fant flere bord og stoler til oss.

Alle fikk bestille hva de ville av menyen, og kokken jobbet på høygear så alle fikk hva de bestilte. Det ble noe vente tid på serveringen, men alle syntes dette var greit. Alle fikk varm og god mat.

Veldig god service, og veldig god mat!

Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: april 2018
Takk, HegeNilsen
Anmeldt 2. mai 2018

Jade har et lite og hyggelig lokale for de som vil spise i restauranten. Vi valgte take away. Raske til å svare på telefon, og rask respons da vi kom for å hente maten. Deilig, litt krydra mat og lave priser gjør dette til et sted vel verdt å anbefale.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Hilde D
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Jeg må ta av meg hatten for Jade, de leverer alltid! Ofte et foretrukket valg, og kvaliteten på mat, vin, service og atmosfære slår aldri feil.
Anbefales på det varmeste, god valuta for pengene på alle måter.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, papaya314

Reisende som så på Jade restaurant & Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Jade restaurant & Bar? Del dine erfaringer!