“Kinesisk med særpreg”
Anmeldelse av Jade restaurant & Bar

Jade restaurant & Bar
Vurdert som nr. 31 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Til tross for at dette stedet ikke har eksistert så veldig lenge, har vi rukket å besøke denne lille hyggelige restauranten en rekke ganger. Årsaken til hyppige besøk er selfølgelig de gode opplevelsene vi opplever hver gang vi besøker stedet. Maten er velsmakende og mer forseggjort enn mange andre kinesiske testauranter. Betjeningen er også svært hyggelig og serviceminded. Stedet kan trygt anbefales for de som setter pris på kinamat med særpreg.

1  Takk, Richardo-Manchego

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

En spennende restaurant med en searpreget unnretning. Maten var helt utrolig bra, anbefaler den til alle som skal til Tonsberg.

1  Takk, 141yifanx
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig serviceminded betjening, veldig god mat og hyggelige priser. Den beste asiatiske maten vi har fått servert på restaurant på veldig lenge.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Barbrolita
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Vi ringte å reserverte bord for 25 stykker, og ble tatt vel imot. Det dukket opp flere gjester enn ventet av oss, men betjeningen tok det på strak arm og fant flere bord og stoler til oss.

Alle fikk bestille hva de ville av menyen, og kokken jobbet på høygear så alle fikk hva de bestilte. Det ble noe vente tid på serveringen, men alle syntes dette var greit. Alle fikk varm og god mat.

Veldig god service, og veldig god mat!

Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: april 2018
Takk, HegeNilsen
Anmeldt 2. mai 2018

Jade har et lite og hyggelig lokale for de som vil spise i restauranten. Vi valgte take away. Raske til å svare på telefon, og rask respons da vi kom for å hente maten. Deilig, litt krydra mat og lave priser gjør dette til et sted vel verdt å anbefale.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Hilde D

Reisende som så på Jade restaurant & Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Jade restaurant & Bar? Del dine erfaringer!