“Bred meny”
Anmeldelse av Tønsberg Pizza

Tønsberg Pizza
Vurdert som nr. 29 av 102 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 5. september 2019

Her serveres så mye mer enn pizza. Selv om pizzaen er byens beste tryller de frem de beste retter fra kjøkkene. Fiskeretter, pasta, biff med mer. Alt servers fra blide servitører med glimt i øyet. Anbefaler på det varmeste.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Sven-Erik J

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Var en gjeng på 9 personer som på impuls valgte denne restauranten. Valget var virkelig bra. Vi valgte alt fra biff, pizza, pasta og kebab tallerken. ALLE var strålende fornøyd med valgene sine og fortsatt var det masse retter vi kunne valgt i stedet for. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Tønsberg en kveld.

Dato for besøk: august 2019
Takk, espkarol
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Vært her flere ganger. Veldig god mat og hyggelig betjening.
Kjøttrettene er smakfulle og nydelig tilbredt.
Pizza er byens beste - mange å velge i mellom.

Eneste minus er at mineralvann serveres fra 1,5 liter flasker - og den kan noen ganger være dau.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 2512henning
Anmeldt 30. april 2019 via mobile enheter

Vi var 8 stk som samles etter jobb. Bestilte pizza, salater og ekte kebab. Alle var fornøyde med maten, så dette frister til gjentagelse. Servitøren var serviceinnstilt men kunne kostet på seg et smil.

Dato for besøk: april 2019
Takk, solveigaroed
Anmeldt 25. mars 2019 via mobile enheter

Vi har spist der flere ganger.

Gode pizzaer, mange å velge mellom

Vil likevel fremheve kjøttrettene. Mørt og saftig kjøtt lagt pent opp. Grønnsakene er ferske. Kalveretten hadde blant annet grønnkål!

Kokken ble forøvrig observert tidligere på dagen i den lokale butikken med trillen full av fersk basilikum. Nam!

Servicen er upåklagelig, og restauranten har nettopp utvidet med et stilig spiseareal.

Stedet er et uhøytidelig lokalt treffsted der man kan spise en lettere lunsj, ta med hele familien, eller benke seg med rødvin og pizza.

Stedet har takeaway.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, guttorm66

Reisende som så på Tønsberg Pizza, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Tønsberg Pizza? Del dine erfaringer!