“God mat, men dårlig kundeservice.”
Anmeldelse av Tønsberg Pizza

Tønsberg Pizza
Vurdert som nr. 40 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 18. juli 2021

Veldig god mat, og rask levering. Syntes dog serveringen var litt dårlig. Servitør virket veldig stresset. Litt dårlig oppfølging og tok lang tid før opprydding m/regning.

Takk, 526livc

Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Elendig kundebehandling. Manglende evne til å rydde opp i egne feil, ikke behjelpelige til å ordne opp og sette kunden først. Pizzaen er ikke klar til tiden, i tillegg er det feil pizza, men dette ser ikke de ansatte og gir istedenfor tilbud om 20%(??) avslag på NESTE pizza. Istedenfor å lage en ny og/eller få pengene tilbake, så er ikke de ansatte interesserte i å løse dette. Hvis vi skulle få ny pizza så skulle vi hvert fall levere tilbake den vi fikk feil, for den ville de da ha tilbake(...)

Pizzaene har god smak, men det holder ikke mål når de ansatte oppfører seg sånn. Dårlig kundeservice gjør at vi ikke kommer til å bestille herifra igjen.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, trispe
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

En friskt pust i lokalmiljøet. Mange smakfulle og spennende retter på menyen. Hjelpsom betjening selv om det kan være travelt.
Rause porsjoner.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Per B
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Imøtekommende betjening! Rask levering av meget god pizza! Spiser masse på restaurant ifm jobb. Dette stedet kan jeg anbefale :)

Dato for besøk: mars 2020
Takk, gjermundt2014
Anmeldt 4. mars 2020

Veldig god gulasjsuppe som metter selv en voksen mann. De har også veldig god pasta der, så nå er det lenge siden vi har spist pizza på Tolvsrød.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, trondg245

Reisende som så på Tønsberg Pizza, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Tønsberg Pizza? Del dine erfaringer!