“God mat, god stemning og god service”
Anmeldelse av Stasjonen Bar

Stasjonen Bar
Vurdert som nr. 34 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi familielunsjen til barområdet på stasjonen. Det var en herlig atmosfære her, med folk i alle aldre, lun musikk og spill som biljard, bordtennis og shuffle board. Vi fikk god kontakt med de som jobber her og fikk rett og slett en godfølelse. Det var øl etter min smak på fat, og de to pizzaene vi delte var gode.
Vi kommer tilbake!

Takk, Totningen

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Da vi ikke fikk bestilt bord på restauranten før om en uke, valgte vi i mellomtiden å prøve et par øl og pizza i baren. Det er alltid spennende med nye barer og restauranter. Fatøl fra Aas og Ferder er kjærkomment i en by oversvømt av Hansa, så alt startet veldig bra. Men da pizzaen kom på bordet ble skuffelsen stor. Stasjonen reklamerer med byens beste pizza stekt i steinovn. Pizzaene vi ble servert var milevis unna en god vellaget italiensk pizza. Hvis kvaliteten på maten vi får servert i restauranten neste uke er av like dårlig kvalitet, så tror jeg ikke dette stedet kommer til å eksistere særlig lenge.

1  Takk, Richardo-Manchego
Anmeldt 17. oktober 2018

Vi tok turen fra Sandefjord for å besøke Stasjonen. Vestfolds nye storstue med mat Vestfold aldri har sett makan til sa de i reklamen. Det er langt unna virkeligheten etter vårt første besøk. Både i Sandefjord og i Tønsberg finnes det mange restauranter med både bedre mat, service og hyggeligere lokaler.
Lokalene er relativt enkle med møbler som ikke er hverken flotte eller komfortable. Servicen er middelmådig hele kvelden. Maten er helt grei uten å imponere noen. Beliggenheten midt ved en travel gate ved tog stasjonen. Mye hyggeligere område å besøke nede ved brygga i Tønsberg. I baren ved siden av er det høy musikk, lite møbler og en bartender som vet fint lite om jobben sin. Skuffende!

1  Takk, larspettersen36
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Nyåpning i Tønsberg. Valgte 3-retters meny. Friske og Delikate råvare og smakfull mat. Stilig lokale, uten hvite duker, der man ser rett inn på kjøkkenet. Bra utvalgt av spennende naturviner fra ulike regioner og land. Mye tilgjengelig på glass. Fornuftige priser på både mat og vin.
Litt barnesykdommer (åpningskvelden) med servering, vinkart etc., men det satte ikke opplevelsen tilbake.

Takk, Mister_El_Copero
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Nyåpning i Tønsberg, endelig. Dette er noe byen trenger. Ble møtt av hyggelig servitør, fikk et glass perlende i hånden. Enkel fin meny. Valget ble 3 retters. Ble anbefalt husets vin. Godt valg! Startet med en nydelig suppe, deretter fisk og dessert. Dette var tipp topp. Fantastisk god mat. Kan anbefales på det sterkeste. Vi tar garantert turen tilbake!

Takk, Hege J

Reisende som så på Stasjonen Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Stasjonen Bar? Del dine erfaringer!