“Anbefales! Brilliant! ”

lør. 31.7.
20:00
Vurdert som nr. 32 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vårt 3. besøk her siden åpningen! Høy kvalitet på maten! De bruker åpenbart gode råvarer og har fokus på gode smaker. Pent servert. God service. Ujålete! Varierer 3-retters meny hver uke! Go for it.....

Takk, Mister_El_Copero

Anmeldt 18. november 2018

Her leveres det. En reaustrant vi kommer til å bruke mye.
Meget god mat, og fantastisk service!
Kjente norske kokker som ikke svikter.
Pluss at den ikke ligger på brygga!

Takk, 22christerk
Anmeldt 10. november 2018

Støtter de to foregående anmeldelsene. Var tydeligvis utsatt for de samme "skosålene" i form av lammekjøtt. Tilbehøret dro ikke opp inntrykket. Den stakkars servitøren bar ut halvfulle tallerkener med uspist mat. Den kalde delen av buffeen minnet mest om en dårlig hotellfrokost. Skal dere overleve utenfor restaurantrekka på brygga, må det en total omlegging til - mener nå jeg.

Takk, lisbet-1
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Lunsjbuffeten var en skuffelse. Kun én varmrett, én type salat, lite utvalg i pålegg og brød. Kjøttet til varmretten var uspiselig, seig og trevlete. Så at mange rundt oss også la kjøttet til side på tallerkenen. Klaget til servitøren, og fikk etter hvert beskjed om at kokkene hadde stekt kjøttet på feil temperatur (!), og at de skulle lage noe nytt kjøtt. Vi fikk ikke noe tilbud om redusert pris, men på direkte spørsmål da vi skulle betale fikk vi ja. For å toppe det hele var tomt for dopapir på toalettet. Tviler på at vi kommer igjen.

Takk, livmarcar
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hvor dårlige kokker har Stasjonen når de velger å servere mat de vet er feilbehandlet? Det er lov å gjøre feil, men det er ikke lov å enten overse det eller ikke bry seg.

Dagens varmmat til lunsj var lammeskank som var uspiselig. Kjøttet var hardt, seigt og trevlete. Da vi sa fra til servitøren, gikk hun inn til kokkene og kom tilbake med en beklagelse. Kokkene hadde sagt at lammet hadde fått feil varmebehandling over natten. Men de valgte å servere det? Kokkene må jo enten ikke være profesjonelle nok til å oppdage det, eller så har de tatt sjansen. Kom gjerne med svar på hvordan sånt kan skje.

Det tok utrolig nok ganske lang tid før de bestemte seg for å fjerne det feilbehandlede kjøttet, kanskje de håpet på at det bare var vi som klaget. Men det var det ikke...

Jeg gir to stjerner fordi jeg liker konseptet, ikke fordi de fortjener det.

Takk, sicar68

Reisende som så på Stasjonen Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Stasjonen Bar? Del dine erfaringer!