“Nydelig mat servert av personale uten kunnskap og trening.”
Anmeldelse av Stasjonen Bar

Stasjonen Bar
Bestill bord
fre. 22.10.
20:00
Vurdert som nr. 32 av 90 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Maten var deilig, og vi ble derfor overrasket over hvor liten kompetanse vår unge kelner hadde. Vinen vi hadde bestilt kom etter forretten var servert. Her er det duket for å tjene mer penger hvis man kommer raskt med vinen. Hun hadde ikke helt klart for seg at vinen skulle prøvesmakes, ettersom vi kjente til den fra før. Regningen kom bare som en sluttsum, og hun skjønte ikke at den burde spesifiseres. Da det ble gjort, sa hun vi var heldige for at hun hadde fått det til. At man bruker ufaglært personale er vel og bra, men da må man sørge for at de får god opplæring. Til hennes fordel kan man si at hun var blid.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Kari E

Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Stasjonen er med veldig god margin den beste restauranten i Tønsberg. Både meny, kvaliteten på maten, utvalget av vin og ikke minst servicen skiller seg fra de andre. Ny fire eller seks-retter hver uke med mye lokal mat.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Tore_S123
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

I fare for å sitte igjen med negative minner fra tidligere besøk, hadde vi nå god tro på nyåpning og nye folk bak rattet
Vi bestilte bord til åpningsdagen og ble henvist til et bord av en servitør som virket dog noe forvirret

Vi fikk en mugge vann og ble presentert en 5-retters sharingmeny - noe som lød fristende. Ved spørsmål om forslag til drikke fikk vi også presentert en pakke med 4 ulike smaker, som skulle passe til menyen. Alt så vel.....

Såå bare klabba det seg til!!
3 retter kom deisende på bordet av servitør, med en henvisning til at kokken selv ville komme å fortelle hva dette var.
Kokken kom ~ og ramset opp hva som sto på bordet uten tegn til engasjement eller glød.

3 retter ble fortært - gode smaker, men ingen fyrverkeri å melde. Til dette fikk vi en frisk hvitvin.
Deretter satt vi å venta over en halvtime før vi igjen fikk oppmerksomhet. Da med et lite glass alt for kald rødvin servert i et snuppete hvitvinsglass og med en dæsj kork på toppen.
Ok hovedrett men biff og pommes frites er vel heller ikke noe mesterstykke.
Desserten kom også etter at vi hadde mast ei stund. Av de 4 vinene vi skulle få fikk vi to - derav den ene ble levert tilbake. På nabobordet satt de og huffa seg fordi de også manglet både retter og fikk en biff på deling ?

Skal ikke dra dette lengre - annet enn å si at sorry Stasjonen, jeg hadde virkelig håpet bedre leveranse!! Om dere skal overleve i denne byen trenger dere et brevkurs i service, kompetanse og prosjektledelse

Dato for besøk: august 2020
Takk, tina_gravb
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

De prøver å gjøre dette interessant. Men kald pølse og tørr ribbebit som i tillegg var små utgjorde nok til å trekke ned.
Strålende personale, godt utvalg av drikke.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 259heinh
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Bestillte kveldens 3-retter pluss noen østers. Maten kom raskt, servitøren var lett å få kontakt med og maten var god.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, jeanette s

Reisende som så på Stasjonen Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Stasjonen Bar? Del dine erfaringer!