“Skuffende opplevelse i restaurantdelen”
Anmeldelse av Stasjonen Bar

Stasjonen Bar
Vurdert som nr. 28 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde sett frem til å endelig teste ut Stasjonen, dessverre levde det ikke opp til forventningen. Vi bestilte mat fra ala carte menyen (vi fikk ikke tilbud om 4 eller 6-retter)- Maten var ok, men ingen stor opplevelse. Begge forrettene var litt for salte, godt stekt kjøtt i hovedretten, men ikke topp tilbehør. Til dessert fikk en av oss feil rett. Da vi kontakten kelneren fikk vi beskjed om at de var tom for den andre desserten. Dette burde vært kommunisert til oss før vi fikk desserten, slik at vi kunne valgt noe annet eller takket nei. Desserten falt ikke i smak, men vi betalte halv pris på desserten. Porsjonene var små.

Hovedproblemet hele kvelden var servicen. Gjennom kvelden var det mange ulike servitører, som skapte en del rot rundt bestillingene. Vi fikk for eksempel aldri bestilt drikke til desserten. Da vi spurte om drikke til deserterte fikk vi beskjed om at serveringen var steng. Vi skjønner at det er regler rundt alkoholservering, men det burde vært mulig å få en kopp kaffe/te. Det tok også veldig lang til mellom de ulike rettene, så da vi endelig fikk dessert virket som alle helst ville gå hjem og lyset ble skrudd opp. En av kelnerne var direkte utrivelig hele veien. De andre var hyggelige.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, kal12310

Anmeldt 24. juni 2021

Vi hadde bestilt maten på forhånd, etter ønske fra restauranten, da vi reserverte bord til 25 - after work hyggetur. Men da vi kom måtte vi ta bestillingen på nytt via QR kode, og betale med vipps. Flere var ukjente med dette systemet.
Maten var så som så. Liten hamburger i tørt brød til over 200 kr var i drøyeste laget, syns jeg. Flere bestilte pizza og de kom etter at vi andre var ferdig spist.
Bestilte kaffe og is - fikk liten kopp kaffe 20 min før isen kom, og iskake var isfrossen i ti minutter før den kunne spises. Den ene is desserten var det altfor mye sjokolade smaker i og min kollega ble kvalm av den. En servitør på oss var vel også i minste laget den ettermiddagen. Her må det skjerpes og planlegges bedre, for å få til service og hyggelig.
Vi satt i bar/ konsert området. og så det var kun få folk i restaurantdelen denne ettermiddagen.

1  Takk, ABertheFo
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Var på restaurant delen. Ble tatt imot kjapt av en veldig hyggelig servitør som tok godt vare på oss hele kvelden! Han var servitør alene hele kvelden og gjorde en super jobb. Vi spiste 6 retter, men ble vist en liten glipp på kjøkkenet, men de ordnet opp i det og ga oss en bonus rett. Vi fikk i tillegg bytte en rett, men en annen fordi vi gjerne ville prøve kalve retten.
Mange av rettene var kjempe bra, men fikk 2 retter som dessverre var for mye stekt. Men alt i alt er vi fornøyde med denne matopplevelsen. Timene gikk super fort og vi storkoste oss.

Dato for besøk: april 2021
Takk, kristinaseliassen
Anmeldt 30. oktober 2020 via mobile enheter

Med tunkt hjerte må jeg skrive en tilbakemelding jeg ikke ønsker - jeg ønsker at Stasjonen skal lykkes med å supplere restaurant-tilbudet i Tønsberg på en god måte - men de må virkelig skjerpe seg ! Bestilte 6 retter med tilhørende vinpakke. Alle andre steder hvor jeg bestiller tilsvarende er det i allefall et par wow- elementer.... her var det ingen. Rettene var kjedelige og høyst ordinære....vinpakken var helt fin. Men et tips - parret på nabobordet bestilt delt vinpakke, altså en vinpakke delt på to - de fikk akkurat samme mengde vin som oss som betalte hver vår vinpakke. Så: del en vinpakke- og spar 700,-....Jeg kommer sikkert tilbake når de har utviklet ny meny - og forventer at de virkelig har skjerpet seg !

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Jørgen S
Anmeldt 29. oktober 2020

Siden en av oss akkurat hadde hatt fødselsdag, fant vi ut at vi skulle spise på Stasjonen. Har lest mye bra omtale om restauranten og tenkte at det burde være bra.

Det var greit nok - ikke mer, ikke mindre.

Vi spiste 6-retters menyen og det var ingen store Wow-opplevelser.

Første rett er brød!? Det burde man uansett fått når drikke serveres..
De påfølgende rettene var helt OK, to av dem smakte så mye chili at de totalt overdøvet smaken på selve retten.

Desserten var god...

Hyggelige servitører som gjorde en god jobb og var "passelig" tilstede.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Anders357

Reisende som så på Stasjonen Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Stasjonen Bar? Del dine erfaringer!