“God mat til en rimelig penge.”
Anmeldelse av Mrs Volcano restaurant

Mrs Volcano restaurant
Vurdert som nr. 76 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på familiebesøk en fredag kveld så restauranten var full. Enkelt, men koselig lokale med noen få bord på utsiden også.

Maten var meget god og flott presentert. Jeg spiste GongBao som var veldig god, men sausen kunne gjerne vært friskere, synes den ble litt vel kraftig og intens. Innbakte scampi var nydelig.

Det tok sin tid å vente på mat og drikke, men ikke urimelig lenge. Prisene var hyggelige og det var betjeningen også. Spiser gjerne her igjen.

2  Takk, AndreasMyrengI
Sushi-Varmmat, Eier på Mrs Volcano restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Tusen takk for kommenta.

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet. De har kjempegod maki. Populært sted der det kan være litt vanskelig å få bord på sparket fredag- og lørdagskveld.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 841lassel
Sushi-Varmmat, Daglig leder på Mrs Volcano restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2019

❤️❤️❤️

Anmeldt 22. august 2019

Fantastisk deilig mat, og rask levering. Tomme for friterte wontons begge gangene jeg har bestilt dessverre.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Pyslepia

❤️❤️❤️

Anmeldt 11. august 2019

Beste sushi stedet i hele Tønsberg. Vi er blitt stamkunder her. God service, hyggelig mennesker, god kvalitet på maten, kort ventetid og fine lokaler. Skjønner ikke de negative kommentarene under.

Dato for besøk: august 2019
Takk, merikseen
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Service var treig og vi fikk måten vår individuelt. Vi venta på sushi i 50 minutter og med tanke på at restauranten var ikke full engang, var det veldig dårlig. Når vi skulle betale ba vi om å fordele kvitteringen på to, fikk vi svar på at det kan vi gjøre selv, uansett at vi ba om å dele den. Maten var for så hvit god, men når du får maten din og har nesten spist ferdig så får resten av dem du er med maten sin, er en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Gabriela K

Reisende som så på Mrs Volcano restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Mrs Volcano restaurant? Del dine erfaringer!