“Ekte thaimat og veldig bra service ”

Sawatdee Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 28 av 91 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her da det var ganske travelt, men likevel var det kjempebra service med blide ansatte.
Maten smakte kjempegodt og var autentisk.

1  Takk, Paalnesteby

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig og ekte thaimat! God service.
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk står i kø andre steder enn her

2  Takk, 861tinee
Anmeldt 21. juni 2020

Var og spiste her med kona og syns det var helt konge. Kjempe god mat og hyggelige ansatte! Fin utakt over bryggen! Utrolig fornøyde.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Knut2222
Anmeldt 2. februar 2020

Ekte thai-mat og hyggelige lokaler
Hyggelig thairestaurant. Ekte thaimat, laget fra bunnen av og vellaget og velsmakende. Hjemmekoselig lokale, skinnende rent og ordentlig. Rett og slett en hyggelig. Jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 894kanjanam
Anmeldt 1. februar 2020

Sammen med venner en lørdag kveld. Masse mennesker, mye thailendere og mange norske. Thai buffet, karaoke, bar, dans og fart. Riktig så hyggelig.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 272gunnarh

Reisende som så på Sawatdee Restaurant & Bar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Sawatdee Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!