“Lunsj”
Anmeldelse av Sawatdee Restaurant & Bar - STENGT

Sawatdee Restaurant & Bar
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi kom til restauranten og det var hverken antibac eller servitører. Vi satte oss ved et bord som så greit ut. Her var det ingen forholdsregler tatt, ikke avstand, ikke antibac eller noen form for smittevern. Det kom en servitør etterhvert, han hadde ikke oversikt og virket lite engasjert.
Vi bestilte blåskjell og disse kom etter en stund.
Sausen var god, men skjellene var tørre og bar preg av å være kokt/dampet i morges, vi spiste kl 15.30.......
Vil ikke anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Heidinov15

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her da det var ganske travelt, men likevel var det kjempebra service med blide ansatte.
Maten smakte kjempegodt og var autentisk.

1  Takk, Paalnesteby
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig og ekte thaimat! God service.
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk står i kø andre steder enn her

2  Takk, 861tinee
Anmeldt 21. juni 2020

Var og spiste her med kona og syns det var helt konge. Kjempe god mat og hyggelige ansatte! Fin utakt over bryggen! Utrolig fornøyde.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Knut2222
Anmeldt 2. februar 2020

Ekte thai-mat og hyggelige lokaler
Hyggelig thairestaurant. Ekte thaimat, laget fra bunnen av og vellaget og velsmakende. Hjemmekoselig lokale, skinnende rent og ordentlig. Rett og slett en hyggelig. Jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 894kanjanam