“Helt klart terningkast 6.”
Anmeldelse av Sawatdee Restaurant & Bar - STENGT

Sawatdee Restaurant & Bar
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig restaurant. Hyggelige servitører. Maten kom ganske raskt og den var perfekt. Trolig den beste Thaimaten jeg har spist på restaurant i Norge. Må anbefales. Denne maten må prøves.
Fin beliggenhet på brygga.

Takk, 667evenl

Anmeldt 6. februar 2021

Veldig god middag med fantastisk utsikt over brygga. Kjempe hyggelige folk og bra nattliv. Anbefales veldig! Populært sted.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Bjørnar O
Anmeldt 12. januar 2021

Helt forferdelig mat og nattklubben dems kan måle seg med noe du finner utpå landet. Musikken var som to 7. klassinger hadde barnedisko. Var her i sommer en gang og var helt magisk, men dette har tapt seg stort. Utrolig skuffende.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Theasofie79
Anmeldt 27. oktober 2020

Var her for å spise buffet, veldig uobservabte og trege servitører. Drinken min smakte bare juice og mye av maten var ganske kald. Siden det er corona nå, er det merkbart også at det ikke var køsystem på buffeten!! Servitører og ansatte holdt ikke avstand til hverandre eller gjester. Når vi hadde spist opp, ble tallerkenene stående veldig lenge før noen ryddet opp, og det var ingen oppfølging på bestilling av drikke. Anbefales ikke. Neste gang velger jeg å ta med familien til hvilken som helst annen restaurant istedenfor! Smittesporing fungerte heller ikke. Veldig skuffende besøk :(

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 972karinaj
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi kom til restauranten og det var hverken antibac eller servitører. Vi satte oss ved et bord som så greit ut. Her var det ingen forholdsregler tatt, ikke avstand, ikke antibac eller noen form for smittevern. Det kom en servitør etterhvert, han hadde ikke oversikt og virket lite engasjert.
Vi bestilte blåskjell og disse kom etter en stund.
Sausen var god, men skjellene var tørre og bar preg av å være kokt/dampet i morges, vi spiste kl 15.30.......
Vil ikke anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Heidinov15