“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 4 av 102 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 5 uker siden

Alma er virkelig et flott tilskudd til restaurantene i Tønsberg med beliggenheten rett bak den evig jagende bryggen. Her får man ro til å nyte den fantastiske maten og ypperlige servicen.

Uteserveringen er full av blomstrer og puter. Selve restauranten inne er verdt et besøk i seg selv med interiøret som er der. Når høst kveldene kommer, så kommer Alma til å bli stedet der man nyter middagen sin enten om det er med sesongens sjømat eller om man ønsker kjøtt.

Takk, Ole Petter K

Anmeldt 5 uker siden

Superkoselig restaurant, ett steinkast fra brygga i Tønsberg.
Koselig uteplass, god mat og super service. Supert lunsjtilbud. Kan anbefale hamburger til 99kr, masse mat for pengene. Fiskesuppen gikk også ned på høykant hos min storfornøyde kjæreste.
Gleder meg til å komme til vinteren og sitte nede inne, i det jeg vil beskrive som Tønsbergs koseligste restaurant. Topp score fra meg!

Takk, KristinJ497
Anmeldt 30. august 2019

Flotte lokaler og uteområder, med stilig interiør, flott oppdekning og hyggelig atmosfære! Hyggelige og kunnskapsrike servitører. Anbefaler på det sterkeste blåskjell (Jeg elsker de, og jeg som trodde jeg ikke likte blåskjell) og piggvar! Kommer definitivt igjen!

Takk, Pyslepia
Anmeldt 16. august 2019

Utrolig god torsk på denne restauranten. Spesielt tilbehør som vi var litt skeptisk til med kål, chili og hollandaise saus, men det smakte godt. Liten koselig restaurant og trivelige servitører.

Takk, susannesuzy81
Anmeldt 15. august 2019

Gledet meg til å prøve det nye restauranttilskuddet i Tønsberg. Uteserveringen var veldig fin og innbydende, det samme var dessverre ikke tilfelle med Skalldyrtagliatellen vi bestilte,den var brun og uappetittelig og smakte brent. Ikke godkjent i det hele tatt!

Takk, Gry E

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!