“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 5 av 90 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fredag kveld. Vi skulle bare ha et par drinker, men etter å ha sett den ene fristende retten etter den andre bli servert på bordene rundt oss, bestemte vi oss for å spise middag her.

Været var strålende, så den sjarmerende uteplassen var dessverre fullbooket. Men lokalet inne er smakfullt, og restaurant Alma byr på fantastiske retter. Valget falt på Biff Tagliatelle og Steak Sandwich. Servitørens vinanbefaling av både en rød og en hvit falt i smak hos oss begge.

Ypperlig service helt fra mottakelsen i døra til vi takket for oss. Vi kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Tønsberg.

Takk, pamfilius15

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Grei mat men forferdelig treg og dårlig service. Jeg spiste reker som var godt mens mannen min spiste lunken(!) og vassen torsk.

Takk, snuspolitiet
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi var her to venninner for å spise lunsj en varm junidag. Der var godt tilbud på lunsjretter så vi bestilte fra den menyen. Vi bestilte tagliatelle med kylling, fløte og spinat. Det smakte absolutt ingenting. Men med litt salt og pepper fra en ung veldig koselig jente som var på opplæring spiste vi da opp maten. Porsjonen var ikke altfor stor.

1  Takk, MerDag
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Tilfeldig innom etter at restauranter fikk åpne igjen. Deilig uteplass i vårsol, meny med godt utvalg og service i særklasse. Blir besøkt igjen!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 259heinh
Anmeldt 14. juni 2020

Endelig har Tønsberg fått en restaurant med ordentlig god mat og vin! Hyggelig folk og god stemning. Anbefales!

Takk, simenc2015

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!